خبرگزاری کار ایران

هشدار یک متخصص مغز و اعصاب در گفت‌وگو با ایلنا:

قرص‌های لاغری موجب نابینائی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۹۱

مردم به هیچ عنوان نباید از قرص‌های لاغری مجیک استفاده کنند و رسانه‌ها به ویژه تلویزیون و رادیو باید در مورد عوارض آن اطلاع رسانی کنند.

ایلنا: یک متخصص مغز و اعصاب گفت: قرص‌های لاغری مجیک که در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ می‌شود باعث نابینایی در افراد مصرف کننده می‌شود.


دكتر اکبریان درگفت‌وگو با ایلنا با اعلام این مطلب گفت: متاسفانه دو مورد از دختران جوان باسنین ۲۲ تا ۲۴ داشتیم که براثر مصرف قرص‌های لاغری مجیک نابینا شده‌اند.

این متخصص مغز و اعصاب ادامه داد: وقتی که سطح الکل خون این  افراد را  اندازه گرفتیم، متوجه شدیم که الکل آن‌ها بسیار بالا است.


وی خاطرنشان کرد: الکل متالیکی که در قرص‌های لاغری مجیک وجود دارد برسیستم عصبی چشم اثر می‌گذارد و باعث نابینایی می‌شود.


اكبریان با تاکید برآگاه سازی مردم از عوارض ناگوار مصرف قرص‌های لاغری تصریح کرد: مردم به هیچ عنوان نباید از قرص‌های لاغری مجیک استفاده کنند و رسانه‌ها به ویژه تلویزیون و رادیو باید در مورد عوارض آن اطلاع رسانی کنند.


وی در پاسخ به این سوال که آیا همه قرص‌های لاغری منجربه نابینایی می‌شود یا صرفا قرص‌های لاغری مجیک، گفت: با مصرف اغلب قرص‌های لاغری چنین اتفاقی خواهد افتاد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز