خبرگزاری کار ایران

در پی ۲۴ ساعت گذشته‎ رخ‌داد؛

برف و کولاک سنگین در پنج استان کشور

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۷۰

برای ۱۳۲۷ نفر به صورت موقت در مساجد و پایگاه‌های امدادی شرایط اسکان فراهم شده است و همچنین بیش از ۲۰۰ خودرو گرفتار در برف رهاسازی شده‌اند.

ایلنا: سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در پی بارش برف در کشور ۵ استان چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، همدان و قزوین دچار انسداد راه و کولاک شدند.

حسین درخشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با آخرین گزارش عملیات امداد و نجات برف و کولاک کشور تا ساعت ۸ صبح امروز تصریح کرد: در پی بارش برف در کشور ۵ استان چهارمحال و بختیاری، کهگبلوبه و بویراحمد، اصفهان، همدان و قزوین دچار انسداد راه و کولاک شدند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در تعداد افراد حادثه دیده در بارش برف و کولاک  شبانه روز گذشته را ۱۵۲۰ نفر اعلام کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش تیمهای عملیاتی اعزام شده به مناطق مسدود شده تمامی افراد حادثه دیده نجات پیدا کرده‌اند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته به بیش از ۱۳۲۷ نفر خدمات امدادی ارائه شده است و ۲۰۴ نیروی امدادی و عملیاتی سازمان در قالب ۴۰ تیم به همراه ۵۰ خودرو در حال امداد رسانی به آسیب دیدگان در مناطق صعب العبور هستند.

وی در رابطه با اسکان نجات یاقته‌های حوادث ناشی از بارش برف در ۲شبانه روز گذشته افزود: برای ۱۳۲۷ نفر به صورت موقت در مساجد و پایگاه‌های امدادی شرایط اسکان فراهم شده است و همچنین بیش از ۲۰۰ خودرو گرفتار در برف رهاسازی شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز