خبرگزاری کار ایران

نخستین کنفرانس بین المللی سلامت الکترونیک گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۴۷

کنفرانس بین المللی سلامت الکترونیک در ۱۶ محور تخصصی و با ارایه سخنرانی‌هایی در زمینه سلامت الکترونیک به مدت دو روز به کار خود ادامه می‌دهد.

ایلنا: نخستین کنفرانس بین المللی سلامت الکترونیک صبح پنجشنبه با حضور جمعی از مسوولان و اعضای سازمان نظام پزشکی کل کشور و اندیشمندان خارجی در هتل المپیک تهران گشایش یافت.

به گزارش ایلنا، نخستین کنفرانس بین الملی سلامت الکترونیک با هدف انتشار و گسترش دانش سلامت الکترونیکی و ارایه آخرین دستاوردهای تحقیقات بین المللی به محققان ایرانی و همچنین انعکاس دستاوردهای تحقیقات داخلی به محققان خارجی برگزار می‌شود.

این کنفرانس در ۱۶ محور تخصصی و با ارایه سخنرانی‌هایی در زمینه سلامت الکترونیک به مدت دو روز به کار خود ادامه می‌دهد.

جمعی از مسئولان حوزه سلامت نیز که در مراسم افتتاحیه حضور داشتند پیرامون مسایل سلامت در حوزه الکترونیک به گفت‌و‌گو و بحث پرداختند.

ˈبررسی نقش سلامت الکترونیک به عنوان راه حل برای مواجهه با چالش‌های بهداشت و سلامت جهانیˈ و ˈ ایجاد شبکه ارتباطی با طیف‌های گسترده‌ای از محققان دانشگاهی در دنیای سلامت و فناوری اطلاعاتˈ از جمله محورهای تخصصی این کنفرانس است.

بر اساس این گزارش، حدود ۲۴۰ مقاله علمی از کشورهای ایران، مالزی، هند و کانادا به دبیر خانه این کنفرانس ارسال شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز