خبرگزاری کار ایران

دیدار سفیر نروژ با رئیس جمعیت هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۴۵

شناخت ایران از کشور‌های آسیایی و خاور میانه می‌تواند در گسترش همکاری و تفاهم نامه مشترک سه جانبه بین ایران- نروژ و کشور سوم موثر واقع شود.

ایلنا: سفیر نروژ در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر ضمن تقدیر از فعالیت‌های ایران در ابعاد داخلی و بین المللی افزود: بیشتر مدیران جمعیت هلال احمر جوان هستند و همین جوانی در پیشرفت و موفقیت بیشتر در این عرصه نتیجه بخش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالحسن فقیه در دیدار با سفیر نروژ ضمن اشاره به فعالیت‌های جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: براساس اساس نامه جمعیت هلال احمر، یک نهاد غیر دولتی محسوب می‌شود که در داخل کشور مهترین وظیفه ما ارائه خدمات امداد و نجات در حوادث جاده‌ای، سیل و زلزله و سایر بلایای طبیعی است.

رییس جمعیت هلال احمر با تاکید بر جذب و ساماندهی نیرو‌ها در سازمان داوطلبان و جوانان هلال احمر، افزود: جمعیت هلال احمر با داشتن ۷۰ مرکز توانبخشی به ارائه خدمات توانبخشی از جمله فیزیوتراپی، شنوایی سنجی و... به هموطنان می‌پردازد.

فقیه ضمن اشاره به آموزش تخصصی نیروهای امدادگر در موسسه آموزش عالی هلال خاطرنشان کرد: در بحث پشتیبانی از فعالیت‌ها نیز نساجی هلال احمر پتو، چادر و اقلام مورد نیاز جمعیت هلال احمر را تولید می‌کند.

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر فعالیت‌های ایران در عرصه بین الملل بصورت مقطعی و مستمر تصریح کرد: در حال حاضر در بخش فعالیت‌های مستمر ۲۹ مرکز درمانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در ۱۹ کشور جهان مشغول به فعالیت است.

وی ادامه داد: در بخش فعالیت‌های مقطعی، جمعیت هلال احمر ایران محمولهٔ کمک‌های بشردوستانه را به کشورهای نیازمند ارسال می‌کند که می‌توان به کمک‌های بشردوستانه در سیل پاکستان، قحطی سومالی و زلزله ترکیه نمونه‌ای از این اقدامات است.

در این دیدار پی‌تر کمپرود ضمن تقدیر از فعالیت هلال احمر در ابعاد داخلی و بین المللی، افزود: بیشتر مدیران جمعیت هلال احمر جوان هستند و همین جوانی در پیشرفت و موفقیت بیشتر در این عرصه نتیجه بخش است.

سفیر جدید نروژ در ایران ضمن اشاره به مشارکت بیشتر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و صلیب سرخ نروژ، گفت: روابط خوبی بین جمعیت هلال احمر ایران و صلیب سرخ نروژ وجود دارد و امیدوارم بتوانیم در جهت توسعه و تعمیق این روابط موفق عمل کنیم.

کمپرود با تاکید برشناخت ایران از فرهنگ و آداب و رسوم کشورهای خاورمیانه و آسیایی افزود: شناخت ایران از این کشور‌ها می‌تواند در گسترش همکاری و تفاهم نامه مشترک سه جانبه بین ایران- نروژ و کشور سوم موثر واقع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز