خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

دولت در خدمت رسانی به زلزله زدگان یک رکورد جهانی را به ثبت رساند

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۶۲

سرعت عمل دولت در خدمت رسانی به هموطنان عزیز آسیب دیده در حوادث اخیر به حدی بود که یک رکورد جهانی را به ثبت رساند اما متاسفانه برخی در داخل کشور از روی جهالت و همگام با دشمنان خارجی اقدام به اشاعه افکار منفی می‌کنند

ایلنا: وزیر کشور گفت: افرادی که در داخل کشور رکورد زنی جهانی دولت را در امدادرسانی و ساخت سرپناه برای مردم آسیب دیده نمی‌بینند و آن را تخطئه می‌کنند جاهل هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت محمد نجار تصریح کرد: سرعت عمل دولت در خدمت رسانی به هموطنان عزیز آسیب دیده در حوادث اخیر به حدی بود که یک رکورد جهانی را به ثبت رساند اما متاسفانه برخی در داخل کشور از روی جهالت و همگام با دشمنان خارجی اقدام به اشاعه افکار منفی می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: حساب دشمنان خارجی جداست اما تاسف برای آنانی است که در داخل کشور چشمانشان را بر روی حقیقت بسته‌اند و اقدام به تخطئه اقدامات دولت خدمتگزار در امدادرسانی به مردم عزیزمان می‌کنند.

نجار در ادامه با اشاره به اقدامات دولت در مقاوم سازی منازل و ساختمان‌ها افزود: خوشبختانه در کشور با مقاوم سازی صورت گرفته شاهد خسارت و تلفات کمتری در زمان بروز حوادث طبیعی هستیم و این روند باید تا زمان صفر شدن تلفات ادامه پیدا کند.

وزیر کشور در پایان از آمادگی کامل ستاد بحران با توجه به فصل سرد سال خبر داد و اظهار کرد: ستادهای بحران در سراسر کشور به صورت شبانه روزی آماده هستند تا در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای امدادرسانی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز