خبرگزاری کار ایران

طی بیانیه‌ای صورت گرفت؛

تقدیر لاله افتخاری از زحمات دستجردی در وزارت بهداشت

asdasd
کد خبر : ۳۲۶۳۵

سرکار خانم دکتر دستجردی به عنوان الگوی موفق توانمند، متعهد، متخصص و کارآمد در اعتبار بخشی به مدیریت زنان تأثیر‌گذار بوده است.

سخنگوی فراکسیون زنان مجلس در بیانیه‌ای از اقدامات و خدمات مرضیه وحیددستجردی وزیر سابق بهداشت و درمان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، لاله افتخاری نماینده مردم تهران و سخنگوی فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای، از خدمات و اقدامات مرضیه وحیددستجردی وزیر سابق بهداشت و درمان تقدیر و تشکر کرد.

در این بیانیه آمده است: با توجه به جایگاه زنان در اسلام و نقش جمهوری اسلامی در برنامه‌ریزی جهت حضور فعال زنان در جهان کنونی و با عنایت به الهام بخش جمهوری اسلامی و ضرورت ارائه الگوی موفق و کارآمد دینی به زنان عالم حضور یک خانم برای اولین بار در کابینه دولت دهم به عنوان وزیر از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بود.

در این بیانیه همچنین مندرج است: سرکار خانم دکتر دستجردی به عنوان الگوی موفق توانمند، متعهد، متخصص و کارآمد در اعتبار بخشی به مدیریت زنان تأثیر‌گذار بوده است. ضمن تشکر از خدمات و زحمات ارزشمند در وزارت بهداشت و آرزوی توفیقات روز‌افزون برای ایشان در عرصه‌های گوناگون را داریم، ایشان ظرفیت مؤثر در نظام هستند و هر کجا باشند خدمات ارزنده‌ای را خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز