خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

بیمارستان ۳۲ تختخوابی آبیک قزوین سال آینده تجهیز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۱۴

بیمارستان ۳۲ تختخوابی آبیک قزوین به عنوان یکی از پروژه‌های مهر ماندگار دولت سال آینده تجهیز می‌شود.

ایلنا- قزوین: رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: بیمارستان 32 تختخوابی آبیك قزوین به عنوان یکی از پروژه های مهر ماندگار دولت سال آینده تجهیز می شود.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ دکتر علی اکبر زینالو در نشست ارزیابی پیشرفت کار پروژه بیمارستان 32 تختخوابی آبیك قزوین که در سالن جلسات فرمانداری آبیك برگزار شد با ابراز نارضایتی از عدم اتمام پروژه بیمارستان آبیک، علیرغم پیشرفت خوب 95 درصدی ساخت آن، بر لزوم تامین اعتبارات مورد نیاز ساخت و تكمیل پروژه تاكید كرد و گفت: در ساخت و راه اندازی این بیمارستان حداكثر ظرفیت ها چه از نظر ساختمانی و چه از نظر تجهیزاتی و پرسنلی باید در نظر گرفته شود.

زینالو تاکید کرد: مدیران مالی دانشگاه نیز اعتبارات مورد نیاز برای تجهیز این پروژه را در بودجه سال 92 مد نظر قرار دهند.

*سرپرست فرمانداری آبیک:

فرمانداری آماده هرگونه همکاری برای راه اندازی بیمارستان آبیک است

بنابراین گزارش؛ حمید بغدادی، سرپرست فرمانداری آبیک نیز از اهتمام و پیگیری رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین و معاونان ایشان و همچنین مسوولان و کارشناسان شبکه بهداشت _ درمان آبیک در راه اندازی بیمارستان 32 تختخوابی آبیك قدردانی و با تاكید بر لزوم سرعت درکارها برای راه اندازی این پروژه و ارائه خدمات آن به مردم محروم منطقه، برای هر گونه همکاری فرمانداری آبیک در این خصوص اعلام آمادگی کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

با جذب اعتبار مورد نیاز تجهیزات مورد نیاز خریداری می شود

در ادامه دكتر فرزاد پیرویان، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قزوین در تشریح چگونگی تجهیز بیمارستان، تامین نیروهای مورد نیاز و موانع و مشكلات کار، گفت: بخشی از تجهیزات پزشكی مورد نیاز بیمارستان در سال های اخیر خریداری شده است و تلاش می کنیم با جذب اعتبارات مورد نیاز، سایر تجهیزات نیز خریداری شود.

وی افزود: از تعداد 72 پست سازمانی برای نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان، تاکنون برای 64 نفر مجوز استخدامی دریافت شده است و که حدود 30 تا 40 نفر نیز به صورت قراردادی جذب خواهد شد که البته سعی می شود در جذب نیرو، بومی گزینی مدنظر قرار گیرد.

پیمانكار ساخت پروژه بیمارستان 32 تختخوابی آبیک:

برای اتمام پروژه 12 میلیارد ریال مورد نیاز است

پیمانكار ساخت پروژه بیمارستان 32 تختخوابی آبیک نیز گفت: با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال تاکنون 95 درصد کار ساخت بیمارستان 32 تختخوابی آبیک شامل ساختمان اصلی، محوطه سازی و تاسیسات انجام شده است و برای تكمیل این پروژه که از پروژه های مهر ماندگار دولت می باشد حدود 12 میلیارد ریال مورد نیاز است تا آماده تجهیز شود.

هراتی افزود: در صورت تأمین بودجه لازم برای تکمیل این پروژه، از ابتدای سال آتی بیمارستان برای تجهیز به دانشگاه علوم پزشكی قزوین تحویل خواهد شد.

وی ادامه داد: عدم اتصال انشعابات برق و گاز و وصل نبودن سیستم فاضلاب بیمارستان به سیستم اگوی شهری از مهمترین مشكلات موجود است که از دست اندر كاران شهرستان درخواست صدور دستور رفع آنها را داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز