خبرگزاری کار ایران

براساس تفاهم نامه وزارت تعاون و هلال احمر؛

خانه‌های بهداشت کارگری ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۵۲

بهره‌مندی از ظرفیت‌های بالقوه جمعیت هلال احمر در توسعه و گسترش خانه‌های بهداشت کارگری در بنگاه‌های اقتصادی با ترکیب جمعیتی ۵۰ تا ۵۰۰ نفر شاغل از دیگر موارد مورد توافق طرفین در این تفاهم نامه است.

ایلنا: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعیت هلال احمر برای فعال سازی و تاسیس خانه‌های بهداشت کارگری توافق کردند.

به گزارش ایلنا، در این تفاهم نامه که به امضای محمد عباسی، دبیرکل جمعیت هلال احمر و کاوه اشتهاردی، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسید ارائه آموزش‌های فراگیر خود امدادی و دیگر امدادی کار‌شناسان ستادی و اجرایی وزارتخانه و دو هزار و ۵۰۰ نفر بهداشتیار کار و مسئولین خانه‌های بهداشت کارگری در سراسر کشور مورد تاکید قرار گرفت.

بنابراین گزارش بهره‌مندی از ظرفیت‌های بالقوه جمعیت هلال احمر در توسعه و گسترش خانه‌های بهداشت کارگری در بنگاه‌های اقتصادی با ترکیب جمعیتی ۵۰ تا ۵۰۰ نفر شاغل از دیگر موارد مورد توافق طرفین در این تفاهم نامه است.

مشارکت جمعیت هلال احمر در انتشار کتابچه‌های آموزشی ویژه آموزش‌های امداد و نجات و همچنین تعیین مکان‌های امن در برابر زلزله در محیط‌های کاری، مهدهای کودک کارگری و مجموعه‌های ذیربط در این تفاهم نامه مورد توافق طرفین قرار گرفته است.

بنابراین گزارش در این تفاهم نامه پیش بینی شده که به منظور استفاده از ظرفیت‌های موجود و خدمت رسانی به عموم مردم، خانه‌های بهداشت کارگری می‌توانند علاوه بر ماموریت در حوزه کارگری، در زمینه امداد و ماموریت‌های ویژه جمعیت هلال احمر نیز فعالیت داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز