خبرگزاری کار ایران

افتتاح فروشگاه نوروزی کمیته امداد ویژه مددجویان

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۴۰

امسال ۷۴ غرفه با حضور ۲۸۰ شرکت به عرضه چهار هزار و ۳۰۰ قلم کالا از جمله مواد غذایی، کالای خواب و پتو، کیف و کفش، لوازم خانگی، پوشاک و مواد شوینده می‌پردازند.

ایلنا: رئیس مرکز خدمات تولیدی و بازرگانی کمیته امداد امام خمینی (ره) از افتتاح فروشگاههای نوروزی این نهاد ویژه مددجویان تحت حمایت در روز پنجشنبه پنجم بهمن جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، امراله حسینی با بیان اینکه امسال ۱۰ میلیارد تومان بن میان مددجویان تحت حمایت این نهاد و نیازمندان از هفتم بهمن ماه امسال توزیع می‌شود، گفت: پیش بینی می‌شود که امسال تولید کنندگان داخلی در فروشگاه نوروزی کمیته امداد، ۱۷ میلیارد تومان فروش داشته باشند.

وی ادامه داد: این در حالی است که سال گذشته با توزیع پنج میلیارد تومان بن خرید میان نیازمندان و مددجویان، تولید کنندگان داخلی کشور فروش ۹ میلیارد تومانی در این فروشگاه داشته‌اند.

این مقام مسوول در کمیته امداد حمایت از تولید ملی، عرضه محصولات با کیفیت، افزایش قدرت خرید مراجعان و افراد نیازمند و ارتباط مستقیم مددجویان با مسوولان کمیته امداد را از اهداف برپایی نمایشگاه عنوان کرد.

حسینی اظهار داشت: کیفیت کالاهای عرضه شده دراین فروشگاه نوروزی ازسوی کار‌شناسان اتحادیه صنف مربوطه مورد بررسی قرار گرفته و تمامی محصولات ارایه شده از کالاهای تولید داخلی است.

وی اضافه کرد: امسال ۷۴ غرفه با حضور ۲۸۰ شرکت به عرضه چهار هزار و ۳۰۰ قلم کالا از جمله مواد غذایی، کالای خواب و پتو، کیف و کفش، لوازم خانگی، پوشاک و مواد شوینده می‌پردازند.

رییس مرکز خدمات تولیدی و بازرگانی کمیته امداد درباره عرضه محصولات تولیدی مددجویان در این فروشگاه نوروزی، خاطر نشان کرد: امسال نیز همچون سال گذشته از محصولات تولیدی مددجویان استفاده شده که پنج غرفه متعلق به آنان است. ضمن اینکه تمام تلاش ما این است که در سال‌های آتی تمام تولیدکنندگان در این فروشگاه‌ها از مددجویان زیر پوشش این نهاد باشند.

حسینی تصریح کرد: محصولات عرضه شده در این فروشگاه نوروزی با حداکثر تخفیف ۵۰ درصدی عرضه می‌شود.

وی بیان داشت: هماهنگی‌های لازم با شرکت واحد اتوبوسرانی در ارتباط با رفت و آمد مددجویان به فروشگاه نوروزی کمیته امداد، از مسیرهای پایانه‌های آزادی، علم و صنعت، خاوران، رسالت، پارک شهر و فیاض بخش به فروشگاه صورت گرفته است.

فروشگاه‌های نوروزی کمیته امداد ویژه مددجویان زیر پوشش از سال ۶۴ تاکنون به منظور تامین مایحتاج ضروری از طریق عرضه کالاهای مناسب، با کیفیت و قیمت بسیار نازل بر پا شده است.

این فروشگاه نوروزی از پنجم بهمن ماه تا ۳۱ فرودین ماه سال آینده از ساعت ۱۰ در اتوبان صیاد شیرازی، بعد از بیمارستان گلستان بر پا خواهد بود و مددجویان تحت حمایت این نهاد می‌توانند از ۷ بهمن ماه نسبت به تامین کالاهای معیشتی خود اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز