خبرگزاری کار ایران

رییس بیمارستان قلب شهید رجایی خبر داد:

تدوین برنامه استراتژیک ۵ ساله بیمارستان

کد خبر : ۴۱۶۶۲

ضریب اشغال تخت‌های بیمارستان در حدود ۷۸/۵ درصد در سال ۹۱ بوده و خوشبختانه توانستیم متوسط اقامت بیماران را از ۹ روز در سال ۸۹ به ۶/۷روز در سال ۹۱ کاهش دهیم.

ایلنا:‌ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران شش پروژه جدید بیمارستان شهید رجایی شامل زمین ورزشی، امور مالی، بخش دیپلمات، VIP، لابی و بخش A ICU را افتتاح کرد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این مراسم محمدرضا منصوری با افتتاح شش پروژه زمین ورزشی، امور مالی، بخش دیپلمات، VIP، لابی و بخش A ICU، از روند اجرای فعالیت‌های اورژانس، کلینیک ارتقای سلامت، آندوسکوپی، CT scan، نهارخوری و پروژه هتل این بیمارستان نیز بازدید کرد.

در این مراسم علیرضا جلالی، رییس مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی، با ارائه گزارشی از عملکرد ۲۰ ماهه بیمارستان گفت: مرکز قلب شهیدرجایی با سابقه ۴۵ ساله خود به عنوانی مرکزی پرافتخار و قدیمی در عرصه ارائه خدمت بشمار می‌رود. این مرکز دارای رتبه درجه یک ارزشیابی کشوری، رتبه بر‌تر حاکمیت بالینی و قطب علمی بیماریهای قلب و عروق کشور است.

وی با اشاره به ۱۷۰۰ پرسنل، ۹۱ عضو هیات علمی تمام وقت، ۵۷۷ تخت مصوب و ۶۰۱ تخت ثابت این بیمارستان گفت: ضریب اشغال تخت‌های بیمارستان در حدود ۷۸/۵ درصد در سال ۹۱ بوده و خوشبختانه توانستیم متوسط اقامت بیماران را از ۹ روز در سال ۸۹ به ۶/۷روز در سال ۹۱ کاهش دهیم.

رییس بیمارستان قلب و عروق شهید رجایی، از تدوین برنامه استراتژیک ۵ ساله مرکز (۹۰ تا ۹۵) خبر داد و تصریح کرد: اجرای این برنامه از مهر ماه امسال آغاز شده و چشم انداز آن کسب رتبه‌های بر‌تر در زمینه آموزشی، پژوهشی و درمانی است.

جلالی ضمن معرفی پروژه‌های گوناگونی که بازسازی و یا نوسازی شده گفت: خوشبختانه تغییرات خوبی چه در بخش آموزشی و چه درمانی در بیمارستان رخ داده که از جمله آن‌ها می‌توان به بالابردن قابلیت‌های درمانی، کاهش زمان تعیین تکلیف بیماران به زیر ۱۰ ساعت، استقرار پزشک متخصص ۲۴ ساعته در اورژانس، برقراری دی کلینیک با هدف کاهش اقامت بیمار، استقرار ۲۴ ساعته خدمت primary pci به عنوان بر‌ترین و تنها مرکز ارائه خدمات به صورت شبانه روزی و همچنین استقرار حاکمیت بالینی با هدف پیاده سازی اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز