خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهداشت کمیته امداد:

ارائه خدمات به بیش از ۱۱۹ هزار مددجو در شش ماه نخست سال

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۹۸

۲ هزار و ۶۵۸ نفر از دانش آموزان تحت پوشش در خوابگاه‌های دانش آموزی در این مدت از خدمات بهداشتی بهره‌مند شده‌اند که این خدمات حدود ۳۵۵میلیون ریال هزینه داشته است.

ایلنا: مدیر کل بهداشت، بیمه‌های اجتماعی و درمان کمیته امداد امام خمینی (ره) از بهره‌مندی ۱۱۹هزار و ۷۴۵ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از خدمات بهداشتی با پرداخت ۲۳میلیارد و ۲۴۱میلیون ریال در ۶ماهه نخست امسال خبر داد.

ناصر ایروانی منش در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا ضمن اشاره به عملکرد خدمات بهداشتی کمیته امداد در شش ماه نخست امسال، گفت: با صرف بیش از ۵۴۰ میلیون تومان، ۹۴ هزار مددجو از آموزشهای بهداشتی بهره‌مند شده‌اند.

وی به بینایی سنجی ۱۰۵ قالی‌باف با صرف ۱۹۴ میلیون ریال در شش ماهه نخست امسال نیز اشاره کرد و افزود: همچنین برای ۲۰۶ نفر از مددجویان تحت حمایت بهسازی کارگاه خودکفایی بالغ بر ۵۱۸میلیون ریال هزینه صورت گرفته است.

مدیر کل بهداشت، بیمه‌های اجتماعی و درمان کمیته امداد امام خمینی (ره) از ارائه خدمات بهداشتی برای حدود ۱۵ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت در اردوگاههای دانش آموزی این نهاد در شش ماه نخست سال جاری با پرداخت ۹۶۸ میلیون و ۸۴۵ هزار ریال خبر داد و خاطرنشان کرد: ۲هزار و ۶۵۸ نفر از دانش آموزان تحت پوشش نیز در خوابگاه‌های دانش آموزی در این مدت از خدمات بهداشتی بهره‌مند شده‌اند که این خدمات حدود ۳۵۵میلیون ریال هزینه داشته است.

ایروانی منش با بیان اینکه توزیع سبد غذایی برای ۲هزار و ۱۵۰نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) با اعتبار ۹۸۶میلیون ریال انجام شده است، تصریح کرد: هزار و ۶۰۰ نفر از افراد تحت پوشش از سبد غذایی ویژه بیماران با اعتبار ۶۵۱میلیون ریال بهره‌مند شده‌اند.

وی از ارائه خدمات بهداشتی دهان و دندان هزار و ۱۷۵ نفر از مددجویان در شش ماه نخست سال خبر داد و عنوان کرد: ارائه خدمات بهداشت دهان و دندان با صرف ۱۱۶ میلیون تومان انجام شده است.

مدیر کل بهداشت، بیمه‌های اجتماعی و درمان کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه در شش ماه نخست سال، ۳هزار و ۷۹ سرویس بهداشتی برای مددجویان ساخته شده است، خاطرنشان کرد: ۱۳۰ میلیون تومان جهت ساخت این تعداد سرویس بهداشتی هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز