خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز سنجش پزشکی:

ظرفیت‌های جدید دستیاری هنگام تعیین رشته داوطلبان اعلام می‌شود

کد خبر : ۴۵۹۹۱

اولین آزمون ما در سال ۹۲ آزمون دستیاری تخصصی پزشکی است که ۵ اردیبهشت ماه ۹۲ برگزار می‌شود و تمام داوطلبان آن طی دو مرحله ثبت نام کرده‌اند.

ایلنا: رییس مرکز سنجش پزشکی از اعلام ظرفیت‌های جدید دستیاری هنگام تعیین رشته داوطلبان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از و ب د ا، جبراییل نسل سراجی گفت: ظرفیت‌های آزمون دستیاری هر سال درصدی افزایش می‌یابد و ما هر سال قبل از اعلام نتایج در زمان انتخاب رشته‌ها ظرفیت‌ها را اعلام می‌کنیم.

وی افزود: دبیرخانه شورای آموزش پزشکی تخصصی نیز به دنبال استخراج ظرفیت‌ها و جمع بندی و اعلام آن است.

نسل سراجی ادامه داد: تقویم آزمون‌های سال ۹۲ را روی سایت سنجش پزشکی و وب­دا گذاشته‌ایم و بحث آماده سازی برگزاری آزمون‌ها را با هماهنگی دبیرخانه ذیربط در دست اقدام داریم.

وی گفت: امسال دو سه آزمون قبل از نوروز داریم از جمله آزمون mhl و آزمون‌های جامع علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و پیش کارورزی داریم که نتایج آن پیش از نوروز اعلام می‌شود.

سراجی اضافه کرد: اولین آزمون ما در سال ۹۲ آزمون دستیاری تخصصی پزشکی است که ۵ اردیبهشت ماه ۹۲ برگزار می‌شود و تمام داوطلبان آن طی دو مرحله ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: هم اکنون تمام کارهای اجرایی این آزمون از دیدگاه مرکز سنجش پزشکی انجام شده است و امیدوارم آزمون را راس زمان مقرر برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز