خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز پزشكی حج و زیارت خبر داد؛

راه‌اندازی اورژانس‌های مجزا در بیمارستان مکه

asdasd

۴۵۰ پزشک کاروان که در تمام لحظات همراه زائران هستند، ۳۰۰ نفر از پرسنل تخصصی و فوق تخصصی، امدادی و پیراپزشکی در بیمارستان‌های وابسته در مکه و مدینه حضور دارند

ایلنا: رییس سازمان پزشکی حج وزیارت گفت: با توجه به اعزام زائران تمتع ۹۱ اولین تیم راه‌انداز بیمارستان‌های این مرکز در شهرهای مکه و مدینه، امشب مستقر می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی ریاض از اعزام نخستین تیم راه‌انداز به بیمارستان‌های وابسته در عربستان خبر داد و اظهار کرد: برای تمتع امسال اورژانس‌های مجزا برای بانوان و آقایان در بیمارستان مکه راه‌اندازی می‌شود.

 ریاض در رابطه با خدمات تمتع امسال تصریح کرد: با توجه به اعزام زائران تمتع ۹۱ که از چهارم مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود، اولین تیم راه‌انداز بیمارستان‌های این مرکز در شهرهای مکه و مدینه، امشب می‌شود.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و عربستان در مجلس هفتم تصریح کرد: برای تحقق ارائه خدمات به حجاج، هماهنگی‌های و برنامه‌ریزی‌های لازم از تمتع سال گذشته تاکنون انجام شده است تا روند خدمت رسانی در سطح دوم به زائران ایرانی در حج با خللی مواجه نشود.

نماینده رئیس جمهور در جمعیت هلال احمر در رابطه با تعداد پزشک و پیراپزشک به زائرین خدمت رسان در مناسک حج، گفت: علاوه بر ۴۵۰ پزشک کاروان که در تمام لحظات همراه زائران هستند، ۳۰۰ نفر از پرسنل تخصصی و فوق تخصصی، امدادی و پیراپزشکی در بیمارستان‌های وابسته در مکه و مدینه حضور دارند.

ریاض تصریح کرد: راه اندازی اورژانس‌های مجزا برای بانوان و آقایان با تجهیزاتی کامل‌تر و فضایی وسیع‌تر در مقایسه با سال‌های گذشته در بیمارستان مکه صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز