خبرگزاری کار ایران

انتقال تکنولوژی پزشکی و روشهای نوین درمانی قلب و عروق توسط ایرانیان مقیم خارج از کشور

تبادل اطلاعات علمی برای درمان بهتر بیماران، ایجاد انگیزه در پزشکان جوان به منظور ارتقا بیشتر سطح علمی و آشنایی پزشکان مقیم خارج از کشور با قابلیت‌های علمی داخل کشور از اهداف این کنگره است.

ایلنا: در راستای انتقال مدرن‌ترین تجهیزات پزشکی و دارویی و آشنایی با روشهای جدید درمانی قلب و عروق با مشارکت متخصصان ایرانی خارج از کشور چهاردهمین کنگره سراسری تازه‌های قلب و عروق ایران برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور، دکتر مسعود اسلامی دبیر علمی این کنگره پیش از ظهر امروز در چهاردهمین کنگره قلب و عروق که در پژوهشکده نیرو برگزار شد اظهار داشت: تبادل اطلاعات علمی برای درمان بهتر بیماران، ایجاد انگیزه در پزشکان جوان به منظور ارتقا بیشتر سطح علمی و آشنایی پزشکان مقیم خارج از کشور با قابلیت‌های علمی داخل کشور از اهداف این کنگره است.

وی با اشاره به حضور ارزشمند پزشکان و اساتید برجسته ایرانی مقیم خارج از کشور از آمریکا، سوئیس، کانادا، آلمان، انگلستان، ایتالیا، و فرانسه در این کنگره گفت: این عزیزان به عشق وطن و این مردم قدر‌شناس به کشور آمده‌اند.

اسلامی ضمن تقدیر از نگرش ارزشمند این اساتید برجسته و حضور و همراهی آنان با این کنگره اعلام کرد: حقیقتاً پیمودن این راه طولانی با این هدف والا جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین آشنایی با مدرن‌ترین تجهیزات پزشکی و دارویی در نمایشگاه جنبی، ارائه جدید‌ترین کتب در حوزه بیماریهای قلبی عروقی در غرفه‌های نمایشگاه، برگزاری دوره‌های آموزشی برای پرستاران قلب، ‌ ارائه تصویری صحیح از پیشرفتهای علمی کشور برای متخصصان خارجی از جمله دیگر اهدافی است که در این کنگره دنبال می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز