خبرگزاری کار ایران

از ۸ صبح امروز؛

ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۱۸

بسته به حوزه انتخابیه و رشته پزشک مربوطه، تعداد کاندیداها برای رای دادن متفاوت است و این مطلب در حوزه‌های انتخابیه به اطلاع پزشکان می‌رسد/ به محض پایان زمان انتخابات، شمارش آرا در حوزه‌های انتخابیه آغاز می‌شود.

ایلنا: ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی از ساعت ۸ صبح امروز جمعه چهارم اسفند ماه آغاز شد و تا ساعت ۱۷ ادامه دارد و بسته به نظر هیات نظارت بر انتخابات امکان تمدید آن نیز وجود دارد.

سیدحسن امامی رضوی در گفت‌وگو با ایلنا با اعلام این خبر افزود:، برگه تعرفه به تعداد پزشکان هر شهر و استان در حوزه مربوطه توزیع شده است و هیچ کمبودی در برگه‌های تعرفه نخواهیم داشت.

امامی رضوی افزود: به محض پایان زمان انتخابات، شمارش آرا در حوزه‌های انتخابیه آغاز می‌شود و تا زمان پایان شمارش آراء، هیات‌های اجرایی و نظارت در حوزه‌های مربوطه حضور خواهند داشت.

وی در مورد نحوه رای دادن پزشکان به نامزدهای منتخب خوب توضیح داد: بسته به حوزه انتخابیه و رشته پزشک مربوطه، تعداد کاندیداها برای رای دادن متفاوت است و این مطلب در حوزه‌های انتخابیه به اطلاع پزشکان می‌رسد.

رییس هیات اجرایی ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی در پایان گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در اجرا و برگزاری انتخابات نداریم و منتظر حضور پرشور پزشکان پای صندوق‌های رای هستیم.

به گزارش ایلنا، هیات مرکزی نظارت بر ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی صلاحیت ۱۳۱ نفر از کاندیداهای تهرانی برای حضور در این دوره از انتخابات مورد تایید قرار داده که از این تعداد ۱۱۴ نفر مرد و ۱۷ نفرزن هستند.

در تهران بزرگ و در گروه پزشکی ۷۹ نفر به دور نهایی راه یافتند که از این تعداد ۶ نفر زن هستند. همچنین ۱۹ نفر از گروه داروسازان انتخاب و ۱۴ تن از گروه دندانپزشکی انتخاب شدند که از این تعداد یک نفر زن است. ۲ نفر از گروه علوم آزمایشگاهی در انتخابات آتی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که یک نفر از آنان زن است. همچنین ۱۱ نفر نیز در رشته‌های پروانه‌دار انتخاب شدند که سه نفر زن هستند. در گروه مامایی نیز شش نفر مورد صلاحیت قرار گرفته و در دور نهایی انتخابات هیئت مدیره نظام پزشکی تهران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز