خبرگزاری کار ایران

در پنجمین کنفرانس ملی مدیریت دانش صورت گرفت:

تقدیر از کمیته امداد جهت کسب رتبه دوم در بین دستگاههای اجرایی کشور

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۸۷

۲۰ سازمان و شرکت در حوزه صنعت، خدمات و بخش دولتی در این ارزیابی شرکت کردند که ۱۲ شرکت به مرحله بعدی راه یافته و در ارزیابی نهایی، کمیته امداد امام (ره) موفق به کسب رتبه دوم در بین سازمان‌ها و دستگاههای اجرایی کشور شد.

ایلنا: در مراسم اختتامیه پنجمین کنفرانس ملی مدیریت دانش از کمیته امدادامام (ره) جهت کسب رتبه دوم در بین دستگاههای اجرایی کشور که در محل سالن همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد، با اهدای لوح، تقدیر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) با توجه به حضور این نهاد در ارزیابی چهارمین جایزه ملی مدیریت دانش به منظور انتخاب سازمانهای فعال در زمینه پیاده سازی مدیریت دانش، مطابق ارزیابی می‌دانی صورت گرفته تیم ارزیاب، کمیته امداد امام (ره) در بین دستگاههای اجرایی کشور شرکت کننده در ارزیابی، مفتخر به کسب رتبه دوم شد.

کوروش حمیدی، دبیر اجرایی پنجمین کنفرانس ملی مدیریت دانش با اشاره به کسب رتبه دوم کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت: ۲۰ سازمان و شرکت در حوزه صنعت، خدمات و بخش دولتی در این ارزیابی شرکت کردند که ۱۲ شرکت به مرحله بعدی راه یافته و در ارزیابی نهایی، کمیته امداد امام (ره) موفق به کسب رتبه دوم در بین سازمان‌ها و دستگاههای اجرایی کشور شد.

وی اظهار کرد: وجود نظامات و ساختارهای مدیریتی، توانمندی و زیرساختهای فناوری اطلاعات (IT)، حرکت به جذب دانش ذی نفعان اعم از خیران، مددجویان و... و سازمانهای همگن داخلی و خارجی، وجود راهبرد و حرکت نظاممند به سوی ساختارهای مدیریت دانش از شاخص‌ها و ویژگیهای برجسته کمیته امداد امام (ره) در دریافت این رتبه بوده است.

شایان ذکر است سال گذشته نیز در چهارمین کنفرانس ملی مدیریت دانش از کمیته امدادامام (ره) جهت کسب رتبه تلاشگر (رتبه سوم) در بین دستگاههای اجرایی کشور تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز