خبرگزاری کار ایران

از سوی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛

آخرین وضعیت اولین بیمار پیوند دست تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۷۶

این بیمار در حال حاضر در بیمارستان پانزده خرداد بستری است و عارضه دارویی در وی دیده نشده است و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی دریافت می‌کند.

ایلنا: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آخرین وضعیت بیماری که هفته گذشته تحت عمل پیوند دست در بیمارستان ۱۵خرداد قرار گرفته بود را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، دکتر مسعود یاوری، اظهار داشت: در حال حاضر، حال عمومی بیمار خوب است و خون رسانی به عضو پیوندی به صورت طبیعی در جریان است.

وی افزود: این بیمار در حال حاضر در بیمارستان پانزده خرداد بستری است و عارضه دارویی در وی دیده نشده است و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی دریافت می‌کند.

یاوری با بیان اینکه دو مرحله خطر در بیمار پیوندی وجود دارد گفت: خطر اول در ۲۴ ساعت اول و خطر بعدی در هفته اول بعد از عمل بروز می‌کند که تا کنون با گذشت چند روز از عمل جراحی گرما و رنگ پوست دست پیوند زده شده طبیعی است و خون رسانی دست به صورت طبیعی جریان دارد.

اولین پیوند دست خاورمیانه در ساعت ۵ صبح روز چهارشنبه ۹ اسفندماه در بیمارستان ۱۵ خرداد انجام شد. دست اهدا شده مربوط به جوان ۲۵ ساله‌ای است که در تصادف رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود بیمار گیرنده دست نیز با نام اسکندر مقدمی فردی ۳۸ ساله است که ۶ سال قبل مچ دست وی قطع شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز