خبرگزاری کار ایران

اولین سالنامه آماری تجهیزات بیمارستانی رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۱۶

دفتر آمار و فناوری اطلاعات بیمارستانی معاونت درمان وزارت بهداشت اطلاعاتی درخصوص ساختار، فرایند‌ها و نتایج ارائه خدمات به صورت تسهیل شده و به روز برای سیاستگذاران و ارائه‌کنندگان و گیرندگان خدمات گردآوری کرده است.

ایلنا: اولین سالنامه آماری تخت، تجهیزات و نیروی انسانی کل بیمارستانهای کشور با حضور مدیرکل دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالنیی وزارت بهداشت رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، حمید رواقی با حضور در دومین گردهمایی مسئولین و کار‌شناسان آمار و مدارک پزشکی معاونت درمان دانشگاههای علوم پزشکی کشور گفت: دفتر آمار و فناوری اطلاعات بیمارستانی معاونت درمان وزارت بهداشت اطلاعاتی درخصوص ساختار، فرایند‌ها و نتایج ارائه خدمات به صورت تسهیل شده و به روز برای سیاستگذاران و ارائه‌کنندگان و گیرندگان خدمات گردآوری کرده است.

وی افزود: در همین راستا دفتر آمار و فناوری اطلاعات بیمارستانی نسبت به ایجاد وب سایت بیمارستانی برای اطلاع‌رسانی به مردم، چاپ سالنامه آماری تخت، تجهیزات و نیروی انسانی کل بیمارستان‌های کشور و بازبینی سالانه آن، بازبینی استانداردهای مدارک پزشکی و برگه‌های پرونده بیماران، همکاری با پروژه برآورد بار بیماری‌ها در کشور، پروژه جمع‌آوری فعالیتهای بالینی انجام شده به تفکیک کدهای بین‌المللی که به ازای هر بیمارستان در سال آینده نهایی و ارسال می‌شود، اقدام کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز