خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد:

تهیه تجهیزات پزشکی ویژه جانبازان قطع نخاعی اعزامی به حج تمتع

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۰۱

با توجه به ضرورت پایش سلامت جانبازان و چکاب تجهیزات پزشکی همراه کاروان جانبازان، امسال کاروان حج جانبازان زودتر از سال های قبل تشکیل خواهد شد.

ایلنا: جلسه ستاد حج بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور معاون فرهنگی و امور اجتماعی، رئیس مرکز ضایعات نخاعی، مدیرکل آمار و اطلاعات و مدیران حوزه حج بنیاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن مؤذنی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد با گرامیداشت یاد و نام جانباز شهید برخورداری که سال گذشته پس از زیارت خانه خدا و بازگشت به وطن به یاران شهیدش پیوست اظهار داشت: با توجه به ضرورت پایش سلامت جانبازان و چکاب تجهیزات پزشکی همراه کاروان جانبازان، امسال کاروان حج جانبازان زودتر از سال های قبل تشکیل خواهد شد.

وی افزود: تعیین به موقع مدیریت و دیگر عوامل کاروان حج جانبازان و برگزاری کلاس های آموزشی وتوجیهی برای عوامل کاروان و تهیه تجهیزات پزشکی ویژه جانبازان قطع نخاعی از دیگر تمهیدات لازم برای اعزام جانبازان به سفر معنوی حج است که در دستور کار معاونت فرهنگی و اموراجتماعی بنیاد قرار گرفته است.

در این جلسه بیات سرپرست اداره کل فرهنگی و هنری ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های فرهنگی صورت گرفته در طول زمان اعزام حج جانبازان در سال گذشته، از چاپ و توزیع پنجاه هزار نسخه دعای اشواط در بین زائرین حج تمتع امسال خبر دارد که با مساعدت بانک دی انجام می‌شود.

همچنین جوادی رئیس مرکز ضایعات نخاعی با اشاره به ابتکار عمل معاونت فرهنگی در تشکیل زودتر کاروان های حج جانبازان و تمهیدات لازم برای تهیه تجهیزات پزشکی ویژه جانبازان قطع نخاعی اظهار داشت: این موضوع می تواند یاری‌گر تیم پزشکی همراه کاروان باشد تا ضمن پیش بینی تمهیدات لازم برای اعزام بهتر جانبازان بویژه جانبازان قطع نخاعی موجبات برقراری آرامش خاطر جانبازان اعزامی و خانواده های آنان را فراهم کند.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز