خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور در گفت‌و‌گو با ایلنا:

حضور رهبری در مناطق زلزله زده روند رسیدگی به مشکلات را سرعت می‌بخشد

asdasd

همیشه مقام معظم رهبری با اقدامات خردمندانه خود در صدد حل مشکلات مردم هستند، حضور پرشکوه ایشان در این مناطق علاوه بر دلگرمی مردم و مسئولان موید اهمیت اتفاق رخ داده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس نهم گفت:‌ نتیجه حضور مقام معظم رهبری، تعیین زمانبندی دقیق برای فعالیت‌های دولت و سرعت بخشی حل مشکلات در این مناطق خواهد بود.

نادر قاضی‌پور در گفت‌و‌گو با ایلنا، درباره بازدید رهبر انقلاب از مناطق زلزله زده آذربایجان، اظهار کرد: ‌ همیشه ایشان با اقدامات خردمندانه خود در صدد حل مشکلات مردم هستند، حضور پرشکوه ایشان در این مناطق علاوه بر دلگرمی مردم و مسئولان، موید اهمیت اتفاق رخ داده است تا اراده بیشتری برای رفع مشکلات آن به وجود آید.

وی با بیان اینکه حضور ایشان موجب خوشحالی و دلگرمی آسیب دیدگان در این زلزله شده است، تاکید کرد: ‌با حضور ایشان قطعا رفع نیاز‌ها و مشکلات به وجود آمده از زلزله سرعت بیشتری می‌گیرد چراکه نتیجه این بازدید تعیین زمانبدی برای فعالیت‌های دولت در این مناطق خواهد بود.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه حضور مقام معظم رهبری در هر موضوعی منجر به سرعت بخشیدن حل مشکلات می‌شود، خاطر نشان کرد: ‌مردم آسیب دیده از حضور ایشان بسیار خوشحال شدند زیرا با حضور ایشان رسیدگی به مشکلاتشان سریع‌تر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز