خبرگزاری کار ایران

معاون اجرائی مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر:

75درصد ازنیازمردم را دربخش دیالیز تامین می كنیم

کد خبر : ۷۴۶۰۹

تنها بخش کوچکی از مواد اولیه و خام تولیدات از خارج وارد و مابقی داخل سازمان سها از راه های مختلف تولید می شود.

ایلنا: معاون اجرائی مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر گفت:‌ دربخش دیالیز 70تا 75 درصد از نیاز مردم را در صافی و فیب دیالیز تأمین می کنیم.

مصطفی پریدار در گفت و گو با ایلنا با بیان این مطلب گفت:‌ از 4 هزار دستگاه مستمر در کشور برای امر خدمت رسانی 3 هزار و دستگاه مربوط  به مجموعه سازمان تدارکات پزشکی کشور است که تمامی مراحل اجرائی و بهره برداری از آن در بخش سرویس دهی پشتیبانی، مواداولیه وصافی ازسوی سازمان انجام می گیرد.

وی تصریح كرد:‌ تنها بخش کوچکی از مواد اولیه و خام تولیدات از خارج وارد و مابقی داخل سازمان سها از راه های مختلف تولید می شود.

پریدار ارزبری مجموعه کارخانه های سازمان رانزدیک به 100 میلیون دلار دانست و افزود: تا سال گذشته از طریق ارز مرجع تأمین می شد اما امسال با توجه به تغییر رویکرد ها و سیاست های کشور از طریق ارز مبادله ای تأمین می شود.

معاون اجرائی مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر خاطرنشان كرد:  90 قلم داروی اساسی بیماریهای مختلف را  تولید و 70 درصد از سرنگ مورد نیاز کشوررا تامینمی كنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز