خبرگزاری کار ایران

پیام سازمان اوقاف و امور خیریه:

مردم ایران ذلت و زبونی را برای دشمنانشان به ارمغان آوردند

کد خبر : ۸۲۲۶۸

انتخابات یکی از این عرصه‌های حضور مردم در راستای صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی است که همیشه با استقبال گسترده مردم ایران مواجه گردیده است.

ایلنا: مردم شریف ایران با خلق حماسه بزرگ در ۲۴ خرداد ماه ۹۲ در پاسخ به ندای رهبرشان لبیک گفتند و بار دیگر زبونی و ذلت را برای دشمنانشان به ارمغان آوردند.

به گزارش ایلنا، در پی حضور پر شکوه و حماسه شکوه‌مند ملت ایران در انتخابات ۲۴ خرداد ماه سازمان اوقاف و امور خیریه پیامی را به شرح زیر صادر کرد.

انقلاب و نظام شکوهمند جمهوری اسلامی ایران هدیه الهی و ارمغان بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام راحل (ره) و نتیجه جانفشانی ایثارگران و شهدای والامقام و ایثار و فداکاری ملت بزرگی است که همواره با حضور پرشور و شکوه خود در صحنه‌های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی بر استمرار این حرکت الهی تأکید ورزیده‌اند.

انتخابات یکی از این عرصه‌های حضور مردم در راستای صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی است که همیشه با استقبال گسترده مردم ایران مواجه گردیده است و همانطور که یگانه پرچم دار انقلاب اسلامی حضرت آیت ا.... العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی امسال را سال حماسه سیاسی نامیده بودند و پیش‌بینی تحقق حضور گسترده مردم را بعد از فتنه ۸۸ به جهانیان اعلام کرده بودند مردم شریف ایران با خلق حماسه سترگ در ۲۴ خرداد ماه ۹۲ در پاسخ به ندای رهبرشان لبیک گفتند و بار دیگر زبونی و ذلت را برای دشمنانشان به ارمغان آوردند.

در این برهه زمانی حساس که استکبار جهانی با بکارگیری توطئه‌های بی‌شمار از جمله اعمال تحریم‌های غیرانسانی از سویی و ایجاد مشکلات اقتصادی در داخل کشور از سوی دیگر امید به روگردانی ملت ایران از نظام مقدس اسلامی و عدم اعتلای فرهنگ مردم سالاری دینی در جهان را داشتند، مشارکت گسترده آحاد امت شهید پرور و ولایت مدار در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا تمام نقشه‌های آن‌ها را خنثی نمود. بی‌شک، حضور حماسی و گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی آن هم در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، «آری» بلندی در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری «دام ظله العالی» است.

حال با توجه به پایان برگزاری انتخابات و شیرینی کام مردم و مسئولان از این حماسه پرشور و شعور همانطور که مقام معظم رهبری «مدظله العالی» فرمودند: «اینجانب با خشوع و خاکساری در برابر لطف و رحمت خداوند حکیم و علیم، جبهه سپاس بر زمین می‌سایم و خود و شما را به ذکر و شکر و قدر‌شناسی این نعمت بزرگ فرا می‌خوانم» همگان را به شکرگذاری این نعمت الهی و حفظ وحدت و یکپارچگی فرا می‌خوانیم.

درپایان ما، کارکنان، مدیران و مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه با سرلوحه قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری «دام ظله العالی» این نعمت الهی را شکر می‌گوئیم و خلق این حماسه بزرگ را به حضرت بقیه ا... الاعظم، مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» و مردم تبریک عرض می‌نمائیم و برای رئیس جمهور منتخب آرزوی توفیق روزافزون داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز