خبرگزاری کار ایران

واریز 1400 میلیارد تومان برای پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

کد خبر : ۸۴۶۱۶

مبلغ 14 هزار میلیارد ریال امروز 5 تیر سال جاری به یمن اعیاد شعبانیه برای پرداخت 25 درصد افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران و مابه‌التفاوت حداقل حقوق به میزان 700 هزار تومان در وجه بانک رفاه پرداخت شد.

ایلنا: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: مبلغ 14 هزار میلیارد ریال امروز 5 تیر سال جاری به یمن اعیاد شعبانیه برای پرداخت 25 درصد افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران و مابه‌التفاوت حداقل حقوق به میزان 700 هزار تومان در وجه بانک رفاه پرداخت شد.

به گزارش ایلنا، سعید مرتضوی افزود: با توجه به مصوبه مورخ 4/4/1392 هیئت امنای سازمان بخشنامه ارسال و آئین نامه مربوطه و رفع اشکالات و نواقص مصوبه قبلی لیست متمم پرداخت این مبالغ که مربوط به 4 ماه نخست امسال است به تمامی استان‌های کشور ابلاغ شد.

وی افزود: باتوجه به اینکه حقوق تیر ماه طبق روال سابق و براساس حروف الفبا پرداخت می‌شود، این دستورالعمل از روز دوشنبه 10/04/1392 در سراسر کشور اجرایی شده و افرادی که از این تاریخ نوبت دریافت حقوق تیر ماه آنها باشد، حقوق تیر ماه را به همراه این افزایش 4 ماهه و به صورت یک جا دریافت می‌کنند.

مرتضوی اضافه کرد: افرادی که براساس حروف الفبا قبل از تاریخ 10/04/92 حقوق تیر ماه خود را دریافت کرده‌اند نیز می‌توانند به بانک رفاه مراجعه و افزایش 4 ماهه نخست سال را دریافت کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: انشاءالله بتوانیم در سال جاری خدمات بیش‌تری به بازنشستگان و مستمری‌بگیران به گونه‌ای که در تراز شأن آنان باشد، ارائه کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز