خبرگزاری کار ایران

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران؛

عرضه ۱۰۴ اثر چند رسانه‌ای حوزه ایثار و شهادت در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

asdasd

ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال از سیزدهم مهرماه به مدت ۱۰ روز در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌باشد.

ایلنا: بنیاد شهید و امور ایثارگران با عرضه ۱۰۴ نرم افزار مرتبط با حوزه ایثار و شهادت برای ششمین سال متوالی در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال حضور دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محسن انصاری قائم مقام و سرپرست معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید گفت: نشر الکترونیکی شاهد بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف تسهیل دسترسی علاقمندان به آثار فرهنگی حوزه ایثار و شهادت و حضور موثر در فضای مجازی تا کنون ۲۶۹ نرم افزار در قالب آثار چند رسانه‌ای کتاب و مجله الکترونیکی و نرم افزار صوتی و انیمیشن تولیده کرده و از ابتدای برگزاری نمایشگاه‌های رسانه‌های دیجیتال حضور فعال و موثری داشته است بگونه‌ای که علاوه بر عرضه نرم افزارهای چند رسانه‌ای از نرم افزارهای بر‌تر حوزه ایثار وشهادت که توسط سایر اشخاص حقیقی و حقوقی تولید شده است تجلیل بعمل آورده است.

وی حضور سه پایگاه اطلاع رسانی نوید شاهد، قربانیان ترور و قربانیان سلاح‌های شیمیایی و استقرار سیستم تفال به شهدا «نامه‌ای از بهشت» را از دیگر برنامه‌های حضور بنیاد شهید در ششمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال اعلام کرد.

سردار انصاری افزود: بنیاد شهید با شرکت ۳ سایت نوید شاهد، قربانیان سلاحهای شیمیایی و قربانیان ترور و با عرضه دو نرم افزار شهید حسن شفیع‌زاده و شهید احد مقیمی در بخش نرم افزار رسانه‌ای - انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جشنواره رسانه‌های دیجیتال نیز حضور یافته است و تا کنون مفتخر به دریافت ۱۳ رتبه، لوح افتخار و تقدیر نامه در حوزه رسانه‌های دیجیتال شده است.

ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال از سیزدهم مهرماه به مدت ۱۰ روز در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز