خبرگزاری کار ایران

زایمان مادر جوان در آزادراه پردیس

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۰۰

ماموران اورژانس مجبور شدند در داخل آمبولانس و در کنار آزادراه پردیس عمل زایمان را انجام داده و پس از به دنیا آمدن نوزاد (پسر) مادر و فرزند را و در صحت و سلامت کامل تحویل بیمارستان امام حسین (ع) دهند.

ایلنا: با توجه به پاره شدن کیسه آب خانم جوانی در اتوبان، ماموران اورژانس برای انجام زایمان مجبور به توقف در مسیر بیمارستان و انجام زایمان شدند.

به گزارش ایلنا، مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی اعلام کرد: مأموریتی مبنی بر درد شکم و احتمال زایمان خانم بارداری به آدرس بومهن شهرک طلائیه فاز ۱ به مرکز اورژانس تهران مخابره شد.

براساس این گزارش، با دریافت خبر یک تیم امدادی اورژانس در از نزدیک‌ترین پایگاه به محل اعزام شد.

برپایه این گزارش، تکنسینهای اورژانس ۱۱۵ تهران با حضور بر بالین خانم ۲۸ ساله مشاهده کردند کیسه آب وی پاره و از درد شدید شکم شکایت دارد، با انجام معاینات پزشکی علائمی از زایمان مشاهده نشد و به دلیل شرایط حاد حال مادر بلافاصله با تمهیدات لازم وی را به داخل آمبولانس منتقل و به سمت بیمارستان حرکت کردند.

بنابه اظهارات مادر و معاینات پزشکی مجدد و مشاهده علایم زایمان، آمبولانس برای انجام عمل زایمان در نزدیکی عوارضی اتوبان تهران - پردیس متوقف شد.

بنابراین گزارش، همکاران اورژانس در داخل آمبولانس عمل زایمان را انجام داده و پس از به دنیا آمدن نوزاد (پسر) اقدامات لازم و حیاتی را برای مادر و فرزند انجام داده و مادر و نوزاد را در صحت و سلامت کامل تحویل بیمارستان امام حسین (ع) دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز