خبرگزاری کار ایران

اورژانس کشور:

حوادث هفته گذشته ۴۱۲ نفر را راهی بیمارستان کرد

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۷۸

بر اساس اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور، ۱۰۷ حادثه ویژه رخ داده طی هفته گذشته به اعزام ۱۸۲آمبولانس و بیش از ۳۶۰ تکنسین اورژانس پیش بیمارستانی به محل حوادث منجر شد.

ایلنا: مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور اعلام کرد حوادث ویژه مانند تصادفات رانندگی و سایر حوادث پرتلفات در هفته گذشته بیش از ۴۱۲ مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش ایلنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور، ۱۰۷ حادثه ویژه رخ داده طی هفته گذشته به اعزام ۱۸۲آمبولانس و بیش از ۳۶۰ تکنسین اورژانس پیش بیمارستانی به محل حوادث منجر شد.

بر پایه این گزارش، نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ پس از ارائه خدمات پزشکی به مصدومان، ۴۱۲ نفر را برای دریافت مراقبت‌های تخصصی بیشتر به مراکز درمانی منتقل کردند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور به هموطنان توصیه کرد: با تهیه کیف کمکهای اولیه در وسیله نقلیه و منزل خود برای مقابله با حوادث احتمالی آماده باشید.

این مرکز از هموطنان درخواست کرد: هنگام رخداد هر حادثه‌ای در صورت وجود مصدوم از اورژانس ۱۱۵ کمک بخواهید. در صورت تماس با شماره ۱۱۵، برای کمک به مصدوم یا بیمار شرح حال اولیه را به کار‌شناس مربوطه ارائه کنید.

همچنین برای کاهش زمان حضور کار‌شناسان اورژانس ۱۱۵ بر بالین بیمار، در اعلام نشانی محل حادثه یا منزل از علایم واضح و نشانه‌های مشخص در مسیر استفاده کنید (مانند مسجد، چهارراه، تابلو بزرگ مغازه‌ها یا ادارات)، از ازدحام در محل حادثه خودداری کرده، از رانندگی در خطوط ویژه نیروهای امدادی خودداری کنید و مسیر خودروی امدادی را باز نگه دارید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز