خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

در هفته جاری خبرهای خوش دارویی برای مردم خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۴۱

هفته گذشته در زمینه مباحث دارویی جلسه‌ای را با حضور معاون اول رییس‌جمهور، وزیر نفت، رییس کل بانک مرکزی و دکتر نوبخت، معاون رییس‌جمهور و همچنین مسئولان ذی‌ربط در سازمان غذا و دارو برگزار شد.

ایلنا:‌ وزیر بهداشت از برگزاری جلسه ای در زمینه مباحث دارویی جلسه‌ای را با حضور معاون اول رییس‌جمهور، وزیر نفت، رییس کل بانک مرکزی و دکتر نوبخت، معاون رییس‌جمهور و همچنین مسئولان ذی‌ربط در سازمان غذا و دارو هفته گذشته خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه افتتاح بخش‌های مختلف جراحی چشم در بیمارستان فارابی درمورد شایع‌ترین اعمال جراحی چشم در دنیا و همچنین ایران، گفت: آب مروارید شایع‌ترین عمل جراحی چشم در دنیا و همچنین ایران است. اما ایران در زمینه تعداد این اعمال جراحی مقداری با دنیا فاصله دارد که به نظر می‌رسد با پوشش بیمه‌ای قوی و همچنین گسترش مراکز مربوطه می‌توان در این زمینه نیز پیشگام شد.

وزیر بهداشت با ابراز تاسف از اینکه بیمه‌ها امروز تنها به یک دفترچه تبدیل شده‌اند و عمق کافی ندارند، افزود: به همین دلیل هم است که ده‌ها بیمه تکمیلی در کشور داریم. امیدواریم در آینده که البته زمان‌بر هم خواهد بود، قدم‌های موثری برای ایجاد بیمه قوی برداریم.

تصمیم‌گیری در جهت حل مشکلات دارویی همچنیندرباره تصمیم‌گیری در جهت حل مشکلات دارویی گفت: هفته گذشته در زمینه مباحث دارویی جلسه‌ای را با حضور معاون اول رییس‌جمهور، وزیر نفت، رییس کل بانک مرکزی و دکتر نوبخت، معاون رییس‌جمهور و همچنین مسئولان ذی‌ربط در سازمان غذا و دارو برگزار شد.

وی ادامه داد: به دنبال این جلسه در زمینه ساماندهی، طراحی و همچنین ایجاد آرامش دارویی تصمیماتی گرفته شد که ترجیح می‌دهم این خبر‌ها را از زبان مسئولان مربوطه در سازمان غذا و دارو بشنوید، در مجموع منتظر ابلاغ این تصمیم‌ها هستیم اما در هفته جاری خبرهای خوش دارویی برای مردم خواهیم داشت.

وی همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره اقداماتی که طی یک هفته اخیر در جهت اجرای وعده‌ها از سوی وزیر بهداشت صورت گرفته، گفت: به مجلس قول داده بودم که در راستای اجرای قانون برنامه پنجم توسعه تلاش کنم، قطعا این کار را انجام خواهم داد. انتخاب مدیرانی که در آینده سکاندار نظام سلامت خواهند بود نیز با رویکرد سلامت محوری صورت خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز