خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

راه اندازی بانک اطلاعات هنرمندان معلول/ راه یابی ۱۰ اثر بر‌تر معلولان به مرحله نهایی "پارا آرت"

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۱۶

امسال این دوره از مسابقات "پارا آرت" در ژاپن برگزار شده و آثار هنرمندان معلول از ۲۰ کشور آسیایی در این مسابقه به رقابت گذاشته می‌شود.

ایلنا: مسئول روابط عمومی موسسه نیکوکاری رعد از انتخاب ۱۰ اثر بر‌تر معلولان از آثار ارسالی به مسابقه پارا آرت، توسط داوران ژاپنی خبر داد و گفت: نسخه اصلی آثار برگزیده در چند روز آینده از طریق پست برای هیات برگزار کننده ژاپنی ارسال می‌شود.

دشتی درگفت و گو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به اینکه مسابقه پارا آرت مشابه رقابت‌های پارا المپیک است با این تفاوت که حوزه هنر معلولان را پوشش می‌دهد، اظهار کرد: امسال این دوره از مسابقات در ژاپن برگزار شده و آثار هنرمندان معلول از ۲۰ کشور آسیایی در این مسابقه به رقابت گذاشته می‌شود.

وی در تشریح نحوه گردآوری آثار در ایران گفت: اطلاع رسانی مهلت ارسال آثار برای شرکت در مسابقه از طریق سایت‌ها، خبرگزاری‌ها و ۱۹ شعبه مجتمع رعد در سطح کشور صورت گرفت و هنرمندان داوطلبانه آثار خود را به دفتر مرکزی موسسه رعد ارسال کردند.

دشتی در ادامه افزود: ۱۱۵ نفر از معلولین ذهنی و جسمی کشور دراین مسابقه شرکت کردند و نقاشی‌ها با موضوع آزاد گردآوری شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه سه نفر از استادان نقاشی ۳۰ اثر را به عنوان آثار برگزیده انتخاب کردند، افزود: موسسه این آثار را به همراه رزومه برای داوران ژاپنی ارسال کرد و از بین آن‌ها ۱۰ اثر برای حضور در نمایشگاه انتخاب شد که بعد از راهیابی آثار به نمایشگاه دیپلم افتخاری از طرف هیات داوران به هنرمندان اختصاص می‌یابد.

دشتی از برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده در مسابقه پاراآرات در مهرماه سال جاری در ژاپن خبرداد و افزود: موسسه موظف است تا ۳۱ آگوست (۹ شهریور) نسخه اصلی آثار برگزیده را از طریق پست برای هیات برگزار کننده ژاپنی ارسال کند.

مسئول روابط عمومی موسسه نیکوکاری رعد با اعلام راه اندازی بانک اطلاعات هنرمندان معلول از سوی این موسسه افزود: موسسه رعد اکنون در تدارک سایتی برای نمایش آثار ارسال شده توسط معلولان کشور به دفا‌تر این موسسه است که در این سایت رزومه و آثار هنرمندان موجود خواهد بود.

دشتی لزوم برپایی پایگاهی برای نمایش و فروش آثار باقی مانده را ضروری دانست و افزود: در آینده نزدیک، موسسه نیکوکاری رعد برنامه‌ای برای تقدیر از شرکت کنندگان، هیات برگزار کننده مسابقات و یاوران داوطلب تدارک دیده است که در این برنامه آثار ارسال شده توسط معلولان نیز نمایش داده می‌شود

به گفته مسئول روابط عمومی موسسه نیکوکاری رعد هم اکنون ۱۰ اثر برگزیده نهایی معلولان هنرمند برروی سایت موسسه رعد موجود است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز