خبرگزاری کار ایران

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد؛

برگزاری جشنواره قرآنی ویژه مددجویان/ شرکت بیش از ۱۳ هزار نفر

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۰۶

مرحله استانی جشنواره، تیر و مرداد امسال برگزار شد و نفرات بر‌تر به مسابقات منطقه‌ای راه پیدا کردند که در ۱۰ اردوگاه کشوری با حضور بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از ۲ تا ۱۲ شهریور سال جاری برگزار خواهد شد.

ایلنا: معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) از برگزاری دومین جشنواره قرآنی و اذان، سرود و ورزشی یادواره پیامبر اعظم (ص) با شرکت بیش از ۱۳ هزار و ۸۰۰ نفر از خانواده‌های تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) اکبرمیرشکار با اشاره به اجرای طرح سطح سنجی، برنامه ریزی آموزشی و ارتقاء سطح معلومات قرآنی و شناسایی استعدادهای قرآنی ویژه دانش آموزان عضو مجتمع‌های فرهنگی و تربیتی (کانونهای دائم و جوانان پیروان ولایت) این نهاد جهت حضور در مسابقات منطقه‌ای و کشوری اظهار داشت: دومین جشنواره قرآنی و اذان، سرود و ورزشی یادواره پیامبر اعظم (ص) با شرکت بیش از ۱۳ هزار و ۸۰۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر، مادران خانواده و دختران بازمانده از تحصیل تحت حمایت این نهاد با حضور و مشارکت اعضای خانواده به صورت مشترک برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی این جشنواره در سال گذشته با حضور ۳۵ هزار نفر مربوط به کانونهای دائم، کانونهای جوانان پیرو ولایت و خانواده‌های تحت حمایت، یادآور شد: مرحله استانی جشنواره، تیر و مرداد امسال برگزار شد و نفرات بر‌تر به مسابقات منطقه‌ای راه پیدا کردند که در ۱۰ اردوگاه کشوری با حضور بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از ۲ تا ۱۲ شهریور سال جاری برگزار خواهد شد.

میرشکار از اعزام نفرات بر‌تر مرحله منطقه‌ای به کشوری و برگزاری جشنواره در رده کشوری خبر داد و گفت: مسابقات در رشته‌های قرآنی ترتیل، حفظ، قرائت و صوت، اذان، سرود و ورزشی در رشته‌های: تنیس، فوتسال و والیبال برگزار می‌شود که مسابقات قرآن در پایه‌های ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان و خانواده‌ها (مادران و دختران بازمانده از تحصیل) است.

وی با اشاره به اردوگاههای میزبان برای برگزاری این جشنواره، تصریح کرد: اردوگاههای استانهای: مشهد مقدس، فارس، گیلان، مازندران، همدان، خراسان جنوبی، اصفهان، بوشهر، البرز و کرمانشاه میزبان برگزاری این جشنواره هستند که مسابقات در تمامی این استان‌ها به صورت کشوری و همزمان برگزار می‌شود.

گفتنی است اولین دوره جشنواره‌های فرهنگی و تربیتی در سال گذشته با عنوان یادواره امام هادی (ع) برگزار شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز