خبرگزاری کار ایران

چهارمین نمایشگاه نوزاد، کودک و نوجوان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۲۶

پرورش و تقویت خلاقیت و نوآوری، بستر سازی برای دستیابی به چارچوب ها و استانداردهای کیفی، ایمنی و زیست محیطی برای لوازم، مبلمان، اسباب بازی ها و بطور کلی همه آن چیزهایی که این گروه با آن در ارتباط هستند از اولویت های اصلی این نمایشگاه است.

ایلنا: چهارمین نمایشگاه نوزاد، کودک، نوجوان ومادران باردار امروز طی مراسمی با حضورجمع کثیری از تولید کنندگان داخلی و همچنین برخی مقامات، در محل دائمی نمایشگاههای برترین های ایران واقع در چهارراه یافت آباد بازار مبل ایران شماره 3 بطور رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، رامین سمیع زاده مدیر نمایشگاه ضمن اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت:چهارمین نمایشگاه نوزاد، کودک، نوجوان و مادران باردار تا جمعه هشتم شهریورماه هر روز از ساعت 10 صبح الی 20 پذیرای حضور خانواده ها و علاقمندان خواهد بود.

وی توجه ویژه به سلامت روحی، روانی و فیزیکی نوزاد، کودک، نوجوان و مادران باردار را مهمترین هدف برپایی نمایشگاه عنوان کرد و گفت: پرورش و تقویت خلاقیت و نوآوری، بستر سازی برای دستیابی به چارچوب ها و استانداردهای کیفی، ایمنی و زیست محیطی برای لوازم، مبلمان، اسباب بازی ها و بطور کلی همه آن چیزهایی که این گروه با آن در ارتباط هستند از اولویت های اصلی این نمایشگاه است.

دبیر انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون ایران با اشاره به کالاهای ارایه شده در نمایشگاه افزود: دراین نمایشگاه علاوه بر ارائه انواع محصولات مرتبط شامل لوازم و مبلمان اتاق کودک، سیسمونی کودک، پوشاک، اسباب بازی، لوازم التحریر و موارد مشابه، سمینارها و کارگاههای آموزشی به شکل رایگان نیز برگزار می شود.

سمیع زاده تصریح کرد:حضور روسا و همکاران بیمارستانهای فوق تخصصی کودکان مفید و صارم، و ارائه خدمات مشاوره به مادران باردار و نیز تست قند خون برای کودکان به شکل رایگان در مسیر نگرش سلامت محور نمایشگاه است.

به گفته وی حضور چهره های تلویزیونی محبوب کودکان در نمایشگاه، اجرای انواع برنامه های شاد و آموزنده از دیگر برنامه های این نمایشگاه است.

از طرف دیگر بخش عمده ای از محصولات ارائه شده در این نمایشگاه علاوه بر تنوع و کیفیت بالا با تخفیفات 5 الی 20 درصدی ارائه می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز