خبرگزاری کار ایران

حداد عادل:

اقتصاد مقاومتی بدون اصلاح سبک زندگی شکست می‌خورد

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۷۴

چرا باید بسیاری از فرهنگ‌های درست گذشته همچون بازار‌ها و غذاهای غنی ایرانی منسوخ شوند و به دنبال الگوهای نادرست غربی برویم‌.

ایلنا‌: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اقتصاد مقاومتی ما به جای نمی‌رسد مگر آنکه سبک زندگی خود را به درستی اصلاح کنیم و لگوی برداری بی‌هدف از غرب را در کشور به صفر برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامعلی حداد عادل در رونمایی از نخستین سری کتابهای زندگی در مرکز بهزیستی نبی اکرم (ص) گفت‌: در هر جامعه‌ای مشکلاتی همچون معلولیت و خدمات بهزیستی وجود دارد که این مشکلات ناشی از بروز حوادث طبیعی و غیر طبیعی هستند که با پیشرفت در علم وراثت توانسته‌ایم بسیاری از این معلولیت را شناسایی و از بروز آن‌ها پیشگیری کند‌.

وی ادامه داد‌: عواملی همچون فقر، جنگ و نقصان فرهنگی در کشورهای عقب افتاده موجب شده است تا معلولیت‌ها در این کشور‌ها بیشتر به چشم بیاید‌.

نماینده مردم تهران در مجلس ضمن اشاره به سطح بالای فرهنگ انفاق در جامعه تصریح کرد‌: اگر این فرهنگ در جامعه نبود به طور کاملی مشخص می‌شد که مشکلات از جمله مشکلات اقتصادی چقدر درجامعه تاثیرگذار بوده است.

وی در رابطه باکتاب‌ها و مجلات منتشر شده از سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد‌: این کتابهای باید با هدف بزرگ‌ترین در بین استان‌ها و شهرستان‌ها از طرف مسوولین و مردم خوانده و پیگیری شود‌.

حداد عادل در رابطه با اهمیت سبک زندگی در کشور افزود‌: چرا باید بسیاری از فرهنگ‌های درست گذشته همچون بازار‌ها و غذاهای غنی ایرانی منسوخ شوند و به دنبال الگوهای نادرست غربی برویم‌.

وی ادامه داد‌: تقلید کورکورانه از الگویهای غربی نشان از نقصان فرهنگی و فروریختگی جامعه از درون است و وقتی می‌توانیم از این نوع الگو برداری‌ها دست برداریم و به سبک زندگی خود برگردیم که اعتمادبه نفs خود را به دست آوریم‌.

نماینده مردم تهران در مجلس در رابطه با سبک زندگی در کشور تاکید کرد‌: اقتصاد مقاومتی ما به جای نمی‌رسد مگر آنکه سبک زندگی خود را به درستی اصلاح کنیم وا لگوی برداری از غرب را در کشور به صفر برسانیم.

وی گفت:‌ اگر در زمان انقلاب به سبک الگوهای غربی به دنبال انقلاب مردمی بودیم با شکست روبرو می‌شدیم و هیچ‌گاه این اهداف محقق نمی‌شد‌.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز