خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد:

افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی شهریه مهدهای کودک

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۹۹

قیمت‌های جدید دست ستاد مرکزی سازمان رسیده است و نیمه اول مرداد ماه قیمت‌های نهایی شده در هر استان اعلام می‌شود.

ایلنا: رئیس سازمان بهزیستی کشور از افزایش شهریه مهدهای کودک خبرداد و افزود: شهریه مهدهای کودک امسال بین ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگارایلنا، "همایون هاشمی" در حاشیه افتتاح مرکز اشتغال زنان بهبود یافته افزود: قیمت‌های جدید دست ستاد مرکزی سازمان رسیده است و نیمه اول مرداد ماه قیمت‌های نهایی شده در هر استان اعلام می‌شود.

هاشمی اظهار کرد: از سال گذشته سازمان بهزیستی در هر استان کمیته‌ای با حضور نمایندگان صاحب نظر تدارک دیده تا با توجه به شرایط متفاوت هر استان قیمت گذاری‌های مناسب صورت گیرد.

وی با اشاره به درخواست‌های مکرر والدینی که در مشاغل شیفتی همچون پرستاری و یا شرکت‌های هواپیمایی مشغول به کار هستند، افزود: این والدین تقاضای مرکز نگهداری برای فرزندانشان را داشته‌اند از همین رو سازمان بهزیستی از ۲ سال گذشته مراکزی را در قالب مهدهای کودک شبانه روزی مجهز به امکانات رفاهی و تربیتی تاسیس کرده است که با استقبال خوبی هم مواجه شده است.

هاشمی خاطر نشان کرد: اثبات شغل شیفتی برای تحویل فرزندان به این مراکز الزامی است و حداکثر زمان استفاده از این مراکز برای والدین متقاضی ۸ ساعت است.

به گفته رئیس سازمان بهزیستی کشور تخلف مهد کودک‌ها در صورت درخواست شهریه مازاد از طریق سامانه‌های رصد ثبت می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز