خبرگزاری کار ایران

نمایش بوی قهوه و بلال و کباب به صادق عبداللهی تقدیم شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۰۰

نمایش بوی قهوه و بلال وکباب به کارگردانی احسان کرمی و با حضور بهاره کیان افشار، میثم عبدی، نازنین کریمی و سام قریبیان در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفته است.

ایلنا: نمایش بوی قهوه و بلال و کباب به کارگردانی احسان کرمی و تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور که در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفته است، شب گذشته(11 شهریور) با استقبال هنرمندان و اهالی رسانه مواجه شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگردان این نمایش بعد از اجرای آن ضمن تشکر از تماشاگران گفت: باید از هنرمندانی همچون مجید برزگر، احسان حاجی‌پور، قاسم جعفری، مهدی خیامی و همچنین علی زادمهر و شیما غفاری به عنوان اهالی رسانه تشکر کنم.
وی ادامه داد: امروز می‌خواهم این نمایش را به صادق عبداللهی تقدیم کنم کسی که باعث ورود من به رادیو شد.

در اجرای شب گذشته نمایش بوی قهوه و بلال و کباب افرادی همچون مجید برزگر، احسان حاجی‌پور، قاسم جعفری، مهدی خیامی، لوان هفتوان، فروغ میر طهماسب، غزاله سلطانی، احد صادقی حضور داشتند.

عوامل نمایش بوی قهوه و بلال و کباب عبارتنداز: کارگردان: احسان کرمی/ نویسنده: احسان کرمی و فرشته طائرپور/ بازیگران: بهاره کیان افشار، میثم عبدی، نازنین کریمی و سام قریبیان/ دستیار کارگردان و منشی صحنه: مریم فروز بخش/ عکاس و دستیار کارگردان: شهپر آرمات/ موسیقی: آرین کرمی/ طراح صحنه: مجید لیلاجی.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز