خبرگزاری کار ایران

مونولوگ «تاریکی همچون رویا» میهمان کارگاه باران شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۰۹

مونولوگ «تاریکی همچون رویا» روایت‌گر قصه هفت سال است، هفت سالی که مثل دمیدن نفسی بر شعر محو شده و امروز به سراغت آمده اما تو نمی‌توانی به سمت او بازگردی چون دیگر رفته است.

ایلنا: مونولوگ «تاریکی همچون رویا» نوشته‌ دان نیگرو و کارگردانی علی شهدادی از از ۱۳شهریور آغاز شده و تا پایان ماه در کارگاه نمایش باران روی صحنه خواهد بود.
به گزارش خبرنگار ایلنا، مونولوگ «تاریکی همچون رویا» روایت‌گر قصه هفت سال است، هفت سالی که مثل دمیدن نفسی بر شعر محو شده و امروز به سراغت آمده اما تو نمی‌توانی به سمت او بازگردی چون دیگر رفته است.
ثمره جوهرچی در این اثر نمایشی به ایفای نقش می‌پردازد و حمید رشید نیز او را در این اجرا همراهی می‌کند. از دیگر عوامل این مونولوگ می‌توان به شایان عطایی (مشاور کارگردان)، حامد جلالی (منشی صحنه و دستیار کارگردان)، جلال کاشانی (طراح صحنه)، کامران وکیل آزاد (طراح پوس‌تر و بروشور) اشاره کرد.
گروه تئا‌تر میم پیش از این نمایش «پزشک پوشالی» را به کارگردانی شایان عطایی در تئاترشهر کرج روی صحنه برد که با استقبال مخاطبان مواجه شد.
مونولوگ «تاریکی همچون رویا» هر روز ساعت ۱۷: ۳۰ در کارگاه نمایش باران به آدرس، خیابان نجات الهی (ویلا) ابتدای خیابان اراک، پلاک۷۲ واحد ۷ روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان برای رزرو بلیت می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۳۰۸۸۶۸۶۳۴ تماس برقرار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز