خبرگزاری کار ایران

با شروع اجرای نمایش منتخب مناطق كشور از فردا؛

«من خدا را دوست دارم» در بندر لنگه روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۹۱

این اثر نمایشی در سال 91 پس از برگزیده‌شدن در جشنواره‌های استانی هرمزگان و منطقه‌ای چابهار، به عنوان اثر برگزیده بخش مناطق کشور به بخش مسابقات جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافت.

ایلنا: نمایش «من خدا را دوست دارم» به نویسندگی «حسین ابراهیمی» و کارگردانی «امین سالاری» اجراهای عمومی خود را از روز سه‌شنبه (3 اردیبهشت‌ماه) آغاز می‌کند.
به گزارش ایلنا، نمایش «من خدا را دوست دارم» به کارگردانی «امین سالاری» که در بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره تئاتر فجر سال گذشته شرکت داشت، از روز سه‌شنبه، سوم تا هشتم اردی‌بهشت‌ماه در شهرستان «بندر لنگه» به اجرای عمومی می‌رود.
این اثر نمایشی در سال 91 پس از برگزیده‌شدن در جشنواره‌های استانی هرمزگان و منطقه‌ای چابهار، به عنوان اثر برگزیده بخش مناطق کشور به بخش مسابقات جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافت. این نمایش که کاری از گروه «ققنوس تئاتر بندر لنگه» است. ساعت 19 و با مدت‌زمان 50 دقیقه در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای «گوهر» اجرا می‌شود.
«بهنام پانیزه» و «راضیه سالاری»، دو بازیگری هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین سایر عوامل نمایش عبارتند از: محمد داستان (موسیقی)، عبدالله جزیری(نور)، خالد راهبر(سرپرست گروه)، ساناز دریایی(عکاس) و فرهاد خوشه‌بر (تهیه‌کننده).
اجرای «من خدا را دوست دارم»، در شیوه کارگردانی، همه بازی‌ها، صحنه و حتی موسیقی با تاكید زیاد در جزئیات و با تلفیق داستانی به‌روز و مدرن و اِلمان‌های فولکلور نمایش‌درآیی، به خوانشی نو و پیشنهادهای تازه در شکل و فرم اجرایی رسیده‌اند.
«من خدا را دوست دارم» به کارگردانی «امین سالاری» از سوم اردی‌بهشت، ساعت 19 در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای «گوهر» بندر لنگه روی صحنه می‌رود و روز هشتم ماهِ جاری به اجراهای خود پایان خواهد داد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز