خبرگزاری کار ایران

جلسات نمایش‌نامه‌خوانی در حوزه هنری

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۳۳

با انتشار فراخوان از هنرمندان علاقه‌مند به نمایش‌نامه‌خوانی دعوت شده تا متون خود را برای شرکت در جلسات «پنجشنبه‌خوانی» ارسال نمایند.

ایلنا: خیام وقار کاشانی از برگزاری جلسات نمایش‌نامه‌خوانی در حوزه هنری خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت صحنه، خیام وقار کاشانی(بازیگر تئا‌تر و مدیر آموزشگاه هنرهای نمایشی باران)؛ در این‌باره گفت: طی مذاکرات انجام شده با مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، قرار است آموزشگاه هنرهای نمایشی «باران» مجری طرح جلسات نمایش‌نامه‌خوانی با عنوان «پنجشنبه‌خوانی» در حوزه هنری باشد. از این رو با انتشار فراخوان از هنرمندان علاقه‌مند به نمایش‌نامه‌خوانی دعوت شده تا متون خود را برای شرکت در جلسات «پنجشنبه‌خوانی» ارسال نمایند.

وی دربارهٔ مزایای برنامه‌های «پنجشنبه‌خوانی» توضیح داد: گفته شده اسم جشنواره روی این برنامه گذاشته نشود اما قرار است این جلسات به صورت رقابتی برگزار شود و در پایان دوره از کارگردان‌ها و نقش‌خوان‌های برگزیده تقدیر شود. ضمن اینکه آثار بر‌تر اولین دورهٔ «پنجشنبه‌خوانی» برای تولید صحنه‌ای به دفتر تولید مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری معرفی خواهند شد.

وقار کاشانی، مهلت دریافت متن‌های پیشنهادی را تا پایان اردیبهشت‌ماه اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در دو بخش «کمدی معاصر» و «کمدی‌های تاریخ نمایش» تا پایان اردیبهشت‌ماه به دبیرخانهٔ «پنجشنبه‌خوانی» ارسال کنند. آغاز برنامه‌های ما از اولین پنجشنبهٔ تیرماه آغاز خواهد شد و هر پنجشنبه در یکی از تماشاخانه‌های حوزه هنری جلسات نمایش‌نامه‌خوانی را پی خواهیم گرفت. همچنین برای افزودن به بار علمی برنامه‌های «پنجشنبه‌خوانی» بعد از هر جلسه نیز با حضور اساتید هنرهای نمایشی، جلسات پژوهشی با موضوع کمدی برگزار می‌شود تا حاضرین در جلسه ضمن نقد و بررسی هر اثر با اساتید فن نیز به گفت و شنود بپردازند.

دبیرخانهٔ «پنجشنبه خوانی» در آموزشگاه هنرهای نمایشی باران به نشانی خیابان استاد نجات الهی (ویلا)، ابتدای خیابان اراک، پلاک ۷۲، واحد ۷ واقع است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ تلفن‌های ۸۸۹۰۰۷۸۰ و ۸۸۹۱۶۸۳۰ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز