خبرگزاری کار ایران

در ارتباط با مسائل مجموعه تالار مولوی؛

دانشگاه تهران تصمیم به پاسخگویی دارد

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۶۶

طی این یك هفته تا فرا رسیدن زمان برگزاری نشست رسانه‌ای؛ اسدی قصد دارد سازوكارهایی برای پی‌گیری مجدد برنامه‌های خود فراهم كند اما اینكه آیا برنامه‌های او چندی دیگر نقش بر آب خواهد شد یا خیر نكته‌ای است كه به نیت مسئولان دانشگاه تهران بستگی دارد.

ایلنا: درحالی كه فعالیت‌های تالار مولوی از ماه‌های پایانی سال91 متوقف شد و كشمكش‌های فراوانی برای راه‌اندازی مجدد این مجموعه میان اهالی تئاتر كشور به خصوص دانشجویان این رشته و نیز رسانه‌ها از یك طرف و مسئولان بخش فرهنگی دانشگاه تهران ازسوی دیگر صورت گرفت، خبرها از برنامه‌ این نهاد برای پاسخگویی و اعلام موضع رسمی خود در قبال تالار مولوی و جریان تئاتر دانشگاهی كشور حكایت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بر این اساس سعید اسدی(مدیر مجموعه تالار مولوی) بیان كرد طی روزهای پیش‌رو و به احتمال زیاد روز شنبه هفته آینده نشست خبری با حضور مسئولان بخش فرهنگی دانشگاه تهران و سعید اسدی برگزار می‌شود تا رسانه‌های و علاقه‌مندان جریان تئاتر دانشگاهی كشور از كم و كیف برنامه‌های این دانشگاه برای اداره امور تالار مولوی در آینده مطلع شوند.

چیزی از شروع دوباره فعالیت‌های اسدی در مجموعه مولوی نگذشته بود كه این مدیر به دلیل افزایش هزینه‌ای مالی و عدم حمایت دانشگاه تهران به عنوان مالك مجموعه و مركزهنرهای نمایشی به عنوان متولی اصلی امور تئاتر ناچار به استعفا شد، كه مسئولان چندی پیش اعلام كردند با استعفای او موافقت نمی‌شود.

اینكه تصمیم مسئولان واحد فرهنگی دانشگاه تهران برای برگزاری نشست رسانه‌ای تا چه اندازه جدی است و اینكه آیا مسئولان طی مدت تعطیلی مجموعه به اهمیت تالار مولوی برای هنرمندان و جریان‌ اصلی تئاتر كشور پی‌برده باشند نكته‌ای است كه برای فهم آن تنها باید تا چند روز دیگر صبر كنیم.

طی این یك هفته و تا فرا رسیدن زمان برگزاری نشست رسانه‌ای؛ اسدی قصد دارد سازوكارهایی برای پی‌گیری مجدد برنامه‌های خود فراهم كند اما اینكه آیا برنامه‌های او چندی دیگر نقش بر آب خواهد شد یا خیر نكته‌ای است كه به نیت مسئولان دانشگاه تهران و همچنین حمایت‌های مركزهنرهای نمایشی به صورت هم‌زمان بستگی دارد. در این میان تصمیم مسئولان به پاسخگویی امر پسندیده‌ای است و نوید این رویكرد را می‌دهد كه گویا دانشگاه تهران قصد دارد به شكل فرهنگی با مسئله توقف فعالیت‌های تالار مولوی برخورد كند، از همین رو شاید بتوان یك بار دیگر مجموعه ریشه‌دار و قدیمی مولوی را كه به قلب تئاتر دانشگاهی كشور شهرت دارد؛ فعال و زنده دید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز