خبرگزاری کار ایران

"مل پامنی" سه شب اجرای صحنه‌ای ندارد

کد خبر : ۷۱۰۵۷

نمایش مل پامنی به دلیل اجرا در طبیعت، سه شب اجرای صحنه‌ای نخواهد داشت.

ایلنا: نمایش "مِـل پامنی" از اسفند ماه 1391 در خانه نمایش آو به کارگردانی بابک مهری به روی صحنه رفته است. سهیل اعرابی مدیر پروژه نمایش "مـل پامنی" اعلام کرد: براساس اعلام گروه نمایش آو، روز جمعه 27 اردیبهشت ماه 1392 نمایش "مـِل پامنی" در طبیعت (غار) اجرا خواهد داشت. این اجرا تنها یک مرتبه و در طول یک روز در طبیعت صورت خواهد گرفت. به همین سبب ظرفیت نفرات تماشاگران محدود خواهد بود. بر همین اساس روزهای 25، 26 و 27 اردیبهشت ماه اجرای صحنه‌ای در خانه نمایش آو نخواهد داشت. سپس، از روز یکشنبه 29 اردیبهشت این نمایش تا پایان ماه جاری هرشب ساعت 18:30 در خانه نمایش آو به روی صحنه خواهد رفت.

سهیل اعرابی در همین راستا اضافه کرد: تماشاگران برای کسب اطلاعات بیشتر و کاملتر درباره اجراها می‌توانند از طریق وبسایت رسمی گروه آو (www.avtheatre.ir) اقدام نمایند و برای رزرو بلیط به صورت آنلاین از طریق سایت(www.vinaticket.ir , www.tiwall.com) بلیط نمایش صحنه‌ای و اجرا در طبیعت را تهیه نمایند.

پیشتر گروه نمایش آو در اردیبهشت ماه 1389 اجرای "ابراهیم" را به کارگردانی بابک مهری در کوهستان واریش به همراه 150 تماشاگر برای اولین بار تجربه کرده است. گروه گردشگری و طبیعت گردی ژیوار در اجرای طبیعت (غار) با گروه آو همکاری خواهد داشت.

علاقمندان همچنین می توانند با شماره‌های تماس 88021646 و 09195653935 با دفتر خانه نمایش آو تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز