خبرگزاری کار ایران

اجرای 16 اثر در روز نخست جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس

کد خبر : ۷۱۳۸۴

در نخستین روز جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس 12 نمایش در 15 نقطه از استان تهران اجرا می‌شود.

ایلنا: در نخستین روز جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس 16 نمایش خیابانی به نمایش در نقاط مختلف استان تهران در می‌آید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس، به این ترتیب نمایش «به خاطر یک مشت دلار» کاری از محمد یوسفی ساعت 11 در بوستان شهر، نمایش «خلیج‌فارس از گذشته تا همیشه» کاری از حسین محمد‌حسینی ساعت 12 در دانشگاه صنعتی شریف، نمایش «همیشه برای تو» کاری از حامد زارعان ساعت 19 در فرهنگسرای نیاوران، نمایش «اسم اینجا باید عوض بشه» کاری از رسول سلیمیان ساعت 17 در محوطه تئاتر شهر، نمایش «در اعماق دریا» کاری از روح‌الله سنایی ساعت 18 در برج آزادی، نمایش «پرواز شماره 566» کاری از لیلا جنیدی ساعت 16 در پارک چیتگر دریاچه شهدای خلیج‌فارس اجرا می‌شود.

همچنین برج میلاد میزبان نمایش «همیشه برای تو کاری» از حامد زارعان ساعت 19 و «خلیج‌فارس از گذشته تا همیشه» کاری از حسین محمد حسینی ساعت 18 خواهد بود.

در بوستان ولایت نیز نمایش «چو ایران» کاری از بهزاد جاودان‌فر ساعت 17 به نمایش در می‌آید.

در شهرستان‌های استان تهران نیز نمایش «پرواز شماره 566» کاری از لیلا جونیدی ساعت 18 در شهرستان قرچک، نمایش «صبور، سنگ سر، قباد» کاری از فرامرز قلیچ‌خانی ساعت 18 در شهرستان شهریار، نمایش «هرکی بخنده» کاری از احمد روستایی ساعت 17 در شهرستان پاکدشت، نمایش پرده‌خوانی «جنگ‌نامه کشم» کاری از سلمان فرخنده ساعت 18 در شهرستان ملارد، نمایش «منم آرش» کاری از سید‌امیر موسوی ساعت 18 در شهرستان شمیرانات و نمایش «به خاطر یک مشت دلار» کاری از محمد یوسفی ساعت 18 در شهرری به اجرا در می‌آید.

نخستین جشنواره تئاتر خیابانی خلیج‌فارس از 21 تا 27 اردیبهشت‌ماه به دبیری سید‌احسان قاضی‌زاده در شهر تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز