خبرگزاری کار ایران

جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس در برج میلاد به پایان می‌رسد

کد خبر : ۷۲۷۳۴

مرسم اختتامیه جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس 27 اردیبهشت ماه در تالار سعدی بج میلاد برگزار می‌شود.

ایلنا: مراسم اختتامیه نخستین جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس جمعه 27 اردیبهشت ماه با حضور هنرمندان و مدیران تئاتر ساعت 17 در تالار سعدی برج میلاد برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، یک کارگردان تئاتر خیابانی گفت: برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس باید تداوم داشته باشد و هر سال توسط اداره کل ارشاد استان تهران برگزار شود.

مهدی حبیبی نویسنده، بازیگر و کارگدان تئاتر خیابانی در خصوص برگزاری حشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس اظهار داشت: به نظر من برگزاری این جشنواره توسط اداره کل ارشاد استا تهران موجب تدام و دوام آن می‌شود.

وی ضمن اظهار امیدواری برای تداوم برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس گفت: برگزار شدن این جشنواره در کنار خلیج فارس می‌توانست شرایط بهتری برای آثار مرتبط فراهم سازد.

خلیج فارس شرف ماست و برگزاری چنین جشنواره‌ای غریت هنرمندان ایرانی را نشان می‌دهد که در کنار اقداماتی که از سوی اصحاب سیاسی برای دفاع از خلیج فارس صورت گرفته است،‌ هنرمندان تئاتر نیز به شکل و شیوه دیگر غریت خود را نشان می‌دهند.

بازخوان نخستین جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس نیز گفت: یکی از ویژگی‌های مهم آثار شرکت‌کننده در جشنواره خلیج فارس، تولید نمایش‌های خلاقانه توسط هنرمندان تئاتر بود.

كرمی اظهارداشت: برگزاری این جشنواره موضوعی که به محتوای ارزشمند خلیج فارس می‌پردازد اقدامی آگاهانه و فرهنگی است.

وی افزود: سالهاست که در حیطه فرهنگی و هنری پرداختن به موضوعات مختلف از طریق تئاتر در جهان باب شده است.

کرمی با بیان اینکه مهم این است که این جشنواره تداوم داشته باشد، گفت: از بین آثاری برای حضور در جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس دیدم، عمده کارهای تولیدی به شکل خلاقانه و هنری به خلیج فارس پرداخته بودند. در واقع سطح آنها مطلوب بود و شعاری نبود.

بازخوان نخستین جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس در خصوص آثار شرکت کننده در این جشنواره گفت: مشکل ما در جشنواره‌های موضوعی این است که با پرداختن به موضوعات مد نظر، کیفیت کاهش و آثار شعاری می‌شود اما یکی از ویژگی‌های آثار شرکت کننده در جشنواره خلیج فارس، تولید نمایش‌های خلاقانه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز