خبرگزاری کار ایران

"شیری که می‌غرید" در فرهنگسرای ابن‌سینا خوانش می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۷۳

نمایشنامه «شیری که می‌غرید» نوشته ناصح کامکاری روز شنبه 28 اردیبهشت‌ماه برای مخاطبان کودک، نوجوان و بزرگسال، در فرهنگسرای ابن سینا خوانش می‌شود.

ایلنا: برای اولین بار نمایشنامه‌خوانی برای کوچکترها و بزرگترها، نمایشنامه «شیری که می‌غرید» در فرهنگسرای ابن‌سینا خوانش می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی روابط عمومی باشگاه تئاتر ایران زمین؛ نمایشنامه شیری که می غرید به نویسندگی ناصح کامکاری به کارگردانی بیتا خارستانی برای اولین بار برای مخاطب کودک و نوجوان نمایشنامه خوانی می‌شود.

باشگاه تئاتر ایران زمین فرهنگسرای ابن سینا چندی است که مجری طرح نمایشنامه‌خوانی شده است و روز شنبه 28 اردیبهشت ماه میزبان گروه تئاتر فردا است. این نمایش که ترکیبی از زنده -عروسکی است، همراه با موسیقی زنده اجرا می شود.

نمایشنامه "شیری که می‌غرید" روایتگردو دلقک دوره‌گرد است که از وطن و ماوای خود مهاجرت کرده و اکنون در شهری اروپایی به دستفروشی می‌پردازند و برای بیان اوضاع و روزگار خود، در قالب یک تئاترعروسکی ماجرای شیری را نمایش می‌دهند که از جنگل به شهر پرهیاهو پا گذاشت و طی رویدادهای گوناگون به شهرت و افتخار رسید اما راضی و خوشنود نبود. این بخش از نمایشنامه که با اقتباس از داستان "لافکادیو" اثر شل سیلورستراستاین نگارش شده با بازگشت شیر به جنگل برای کسب هویت و جایگاه قبلی خود به پایان می‌رسد اما تقابل دو دلقک‌ نمایش همچنان ادامه می‌یابد.

این نمایشنامه با نقش خوانی مهرداد باقری و حامد مدرس شنبه 28 اردیبهشت ماه ساعت 18 در فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک غرب، ایران زمین شمالی، جنب شهر کتاب روی صحنه می‌رود.

ستاره شجاعی تصویر ساز و لیلا رستمی شکوه روابط عمومی از دیگر عوامل این نمایش هستند.

علاقمندان جهت رزرو بلیت می‌توانند با شماره های 09397696524-09392365570 تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز