خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل خانه تئاتر؛

اعلام دوبرابر شدن دستمزد هنرمندان تئاتر خواست اول است

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۱۵

راد: مركز اعتقاد دارد تمام موارد را باید هم‌زمان پیش ببریم اما خواست ما در درجه نخست این است كه باتوجه به شرایط اقتصادی كشورسطح دستمزدها دوبرابر محاسبه شود و سپس درباره موارد دیگر بحث و گفتگو كنیم.

ایلنا: مدیرعامل خانه تئاتر ضمن تاكید بر پی‌گیری نهایی به روز شدن قرارداد تیپ، خواست اولیه هنرمندان را اعلام دوبرابر شدن مبلغ دستمزدها دانست و صحبت درخصوص موارد كلی را در مرحله دوم اهمیت دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرعامل خانه تئاتر ضمن تاكید بر پی‌گیری جدی به روز رسانی قرارداد تیپ هنرمندان، گفت: هماهنگی‌های این كار برعهده خانم كاظمی و آقای همت گذاشته شده است كه به دلیل درگیری‌های كاری و تعطیلات نوروزی پی‌گیری‌ها با تعویق مواجه شد اما قرار بر این است مراحل نهایی به روز رسانی قرارداد تیپ هنرمندان تئاتر هرچه سریعتر پی‌گیری شود تا نظر نهایی انجمن‌های گوناگون خانه تئاتر را زودتر روشن كنیم.

این مدیر افزود: درحال حاضر تاكید ما بر این است كه میزان دستمزد هنرمندان تئاتر به دو برابر افزایش پیدا كند و سپس فرصت خواهیم داشت تا با یكدیگر در ارتباط با موارد دیگر مورد نظر مركزهنرهای نمایشی صحبت كنیم. مركز هم اعتقاد دارد تمام موارد را باید هم‌زمان پیش ببریم اما خواست ما در درجه نخست این است كه باتوجه به شرایط اقتصادی كشورسطح دستمزدها دوبرابر محاسبه شود.

ایرج راد در پایان درباره اینكه سرنوشت به روز رسانی قرارداد تیپ قبل یا بعد از انتخابات مشخص خواهد شد، اظهار كرد: نگران هستم در صحبت با مركزهنرهای نمایشی مجدد بخواهیم به همان چرخه قبلی بیفتیم كه عدم تخصیص اعتبارات و كاهش بودجه موجب بروز مشكلاتی شده است. درخصوص امضای سند به روز شده قرارداد تیپ هم نگرانی وجود ندارد، اگر پیش از انتخابات اتفاق نیفتد قطعا پس از مشخص شدن دولت آینده باید این خواست اساسی محقق شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز