خبرگزاری کار ایران

اختتامیه جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی ایران آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۳۵

با حضور بیش از ششصد نفر از هنرمندان و نمایشنامه‌نویسان استانهای سراسر کشور؛ مرحله پایانی و اختتامیه اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی ایران آغاز می‌شود.

 ایلنا: مرحله پایانی و اختتامیه اولین جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی ایران از روز سه شنبه هفتم خرداد ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بنیاد ادبیات نمایشی ایران، از روز سه شنبه هفته جاری مرحله پایانی اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی ایران با حضور بیش از ششصد هنرمند، نمایشنامه نویس و مدیران انجمن‌های نمایش استانهای سراسر کشور در تهران برگزار می‌شود.

علی ایزدی؛ دبیر جشنواره افزود: برپایی کارگاه آموزشی و نشست تخصصی با حضور چند نفر از داوران جشنواره به همراه اجرای نمایشنامه خوانی ازجمله رخدادهای اولین روز مرحله پایانی جشنواره بوده و بازدید از اماکن فرهنگی به همراه دیدار و گفتگو با چند نفر از مسئولان ارشد معاونت امور هنری و بنیاد ادبیات نمایشی ایران ازجمله برنامه‌های روز دوم خواهد بود.

در پایان روز دوم، مراسم اختتامیه جشنواره، عصر روز چهارشنبه هفته جاری با معرفی برگزیدگان این رویداد ملی برگزار می‌شود.

اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی ایران هشتم خرداد ماه امسال طی مراسمی درمجموعه تئاتر شهر تهران به کار خود خاتمه می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز