خبرگزاری کار ایران

هم زمان با اجرای صحنه‌ای آثار جشنواره صاحبدلان؛

اجرای نمایش «چكامه رستاخیز» در تئاترشهر ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۰۹

نمایش «چکامه رستاخیز» روایت گر زندگی فرد قدرتمندی است که تصمیم دارد برای دست یافتن به پول و قدرت بیشتر یک مبارز را در دوران معاصر به شیوه قرون وسطی به صلیب بکشد.

ایلنا: به رغم تغییر برنامه‌های اجرایی سالن‌های مجموعه تئاترشهر به دلیل برگزاری جشنواره تئاتر صاحبدلان اجرای نمایش «چكامه رستاخیز» به کارگردانی داود دانشور در سالن چهارسوی این مجموعه ادامه دارد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، مجموعه تئاترشهر از تاریخ هفتم الی یازدهم خردادماه میزبان اجرای صحنه‌ای آثار جشنواره تئاتر صاحبدلان است و پس از این تاریخ سالن‌های سایه، قشقایی و كارگاه نمایش این مجموعه شاهد به صحنه آمدن آثار جدید خواهند بود.
در این میان اما نمایش «چكامه رستاخیز» نوشته آرتور میلر و به كارگردانی داود دانشور همچنان به اجرای خود ادامه می‌دهد و توقفی در اجرای این اثر نمایشی به وجود نیامده است.
نمایش «چکامه رستاخیز» روایت گر زندگی فرد قدرتمندی است که تصمیم دارد برای دست یافتن به پول و قدرت بیشتر یک مبارز را در دوران معاصر به شیوه قرون وسطی به صلیب بکشد. در این راه از رسانه‌های بین‌المللی برای پوشش تصویری و مخابره این مراسم دعوت می‌کند و...
در این اثر نمایشی داوود دانشور در نقش (فیلیکس)، طوفان مهردادیان (هنری)، پریسا مقتدی (امیلی)، شهریار رشیدعلی‌پور(اسکیپ)، هوشنگ قوانلو (کاپیتان)، رضا امامی (استانلی)، مژگان خالقی (جینین) و حسین گودرزی، مهدی اسدی و مسعود کبیری در نقش سرباز به عنوان بازیگر حضور دارند.
قدرت‌الله صالحی (دستیار کارگردان)، محمود هندیانی (مدیر اجرایی)، نینا نفیسی‌فرد (مدیر صحنه)، مهدیه مسلمی (منشی صحنه)، مهرداد دعوت‌خواه (عکس و فیلم)، نوژان مقدس (مسئول آکساسوار)، محمدرضا رشیدعلی‌پور (مسئول شبکه مجازی)، حسن متین (تدارکات)، شیوا رشیدیان و سینا ییلاقی (طراح صحنه و لباس)، سجاد دلیری (دستیار صحنه)، قرزانه عاقلی (دستیار طراح صحنه و لباس)، بابک احمدی (مدیر روابط عمومی) عوامل اجرای این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.

این نمایش هر روز به جز شنبه ها ساعت 19:15 دقیقه در سالن چهارسوی مجموعه تئاترشهر روی صحنه می رود که پس از پایان اجرای صحنه ای آثار جشنواره صاحبدلان زمان شروع اجرا ساعت 19:30 خواهد بود.
دانشور چهار سال قبل نمایش «پای پیاده» اثر اسلاومیر مروژک را در تالار سایه تئاتر شهر کارگردانی کرده بود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز