خبرگزاری کار ایران

«زندگی به روایت خنده و گریه» میزبان هنرمندان شد

کد خبر : ۷۹۶۸۱

«زندگی به روایت خنده و گریه» نمایشی درباره زندگی انسان‌ها جدا از هر مرزجغرافیایی است و شهرام زرگر علاوه بر ترجمه دو نمایشنامه به عنوان مشاور نیز دراین اجرا همکاری می‌کند.

ایلنا: نمایش «زندگی به روایت خنده و گریه» به کارگردانی هانی صالحی روز گذشته، شنبه (۱۸ خرداد)، ویژه هنرمندان به صحنه رفت.
به گزارش خبرنگار ایلنا، متن این نمایش که براساس تلفیقی ازدو نمایشنامه «هتل پلازا» و «پزشک نازنین» نیل سایمون است، این روز‌ها در تماشاخانه «پارین» اجرا می‌شود. این اثر شب گذشته(18 خرداد) در اجرای ویژه هنرمندان خود میزبان جمعی ازهنرمندان تئا‌تر و سینما ازجمله: امیرشهاب رضویان، حمید اعتباریان، همایون اسعدیان، محمد علی سجادی، مجید قناد، احمد احمدی، محمدرضا خاکی، شهرام زرگر، صادق ملکی و... بود.
 «زندگی به روایت خنده و گریه» نمایشی درباره زندگی انسان‌ها جدا از هر مرز جغرافیایی است و شهرام زرگر علاوه بر ترجمه دو نمایشنامه به عنوان مشاور نیز دراین اجرا همکاری می‌کند.
این نمایش که تا پایان خرداد هر روز ساعت ۱۹ در تماشاخانه «پارین» اجرا می‌شود، با رویکردی به تئا‌تر آزاد اما با لحاظ قوانین کلاسیک تئا‌تر، درشکل مینی مالیستی اجرا می‌شود.
مریم پیروند، محمد رضا انتظامی،، حمید رضا اعلامی، راد پورجبار، غزل شریفی، آسمان مصطفایی، شکوفه مقدم وهانی صالحی بازیگران این نمایش هستند. همچنین فرزان فلک دهی آهنگساز «زندگی به روایت خنده و گریه» است و فهیمه شرقی، شکوفه مقدم و علی وزیری دستیاران کارگردان در این اجرا هستند. ساخت تصاویر سینمایی این نمایش نیز به عهده نوید صولتی و نوید نیک خواه است.
هانی صالحی تحصیلکرده تئاتر در وین است و تاکنون نمایش‌های «چاله‌های زندگی»، «یک پیراهن یک ویولون»، «آخرین حکایت فرهاد» و «گلهای شمعدانی» به کارگردانی او روی صحنه رفته است.
او همچنین در فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی مثل: «به آهستگی» مازیارمیری، «نسل جادویی» و «روابط» به کارگردانی ایرج کریمی، «به امید دیدار» محمدرسول اف و مجموعه‌های تلویزیونی «من و پوتی» ساخته حمید قدکچیان و «قلب» به
کارگردانی مسعود تکاور و فیلم تلویزیونی «آفتاب سرد» ایفای نقش کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز