خبرگزاری کار ایران

میلاد حسینی سرانجام به حق خود رسید؛

«مگافونیا» جایزه نخست جشنواره ملی نمایش‌نامه‌نویسی را دریافت کرد

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۲۲

نمایش‌نامه «مگافونیا» که سرانجام با وساطت معاون وزیر موفق شد به خود برسد طی چندماه آینده چاپ و راهی بازار نشر می‌شود.

ایلنا: سرانجام پس از کمکش‌های فراوان نمایش‌نامه‌ "مگافونیا" نوشته میلاد حسینی با حکم حمید شاه‌آبادی، معاون هنری وزیر ارشاد به عنوان اثر برگزیده نخستین جشنواره ملی نمایش‌نامه‌نویسی کشور اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسینی در ارتباط با این خبر گفت: پس از پی‌گیری‌های اعضای هیئت داوران و کانون نمایش‌نامه‌نویسان خانه تئاتر طی تماس تلفنی از موسسه توسعه هنرهای معاصر به من اطلاع دادند قرار است با وساطت آقای شاه‌آبادی نام من به عنوان فرد برگزیده اعلام شود.

وی ادامه داد: امیدوارم اتفاق‌هایی به این شکل را دیگر شاهد نباشیم و از این اتفاق‌ها به‌خصوص در حوزه نگارش نمایش‌نامه‌ نیفتد چون اهل قلم واقعا قشر مظلومی هستند.

این هنرمند جوان در ارتباط با انتشار نمایش‌نامه خود اظهار کرد: تا این لحظه سه ناشر اعلام کردند حاضر به چاپ نمایش‌نامه «مگافونیا» هستند اما باتوجه به اینکه حق معنوی آثار ارائه شده به جشنواره متعلق به بنیاد ادبیات نمایشی است باید انتظار بکشم تا ببینم آیا بنیاد قصد چاپ و انتشار اثر را دارد یا خیر.

وی افزود: پس از پی‌گیری از دبیرخانه و در صورتی که بنیاد مایل به چاپ اثر نباشد؛ تلاش می‌کنم نمایش‌نامه را به یکی از سه ناشر بسپارم تا ضرف چندماه آینده منتشر شود.

حسینی در ارتباط با اجرای عمومی نمایش خود اظهار کرد: باتوجه به بازخورد خوبی که نمایش ما هنگام اجرای عمومی از سوی مخاطبان دریافت کرد و از طرف دیگر به دلیل موفقیتی که در جشنواره ملی ادبیات نمایشی کسب شد؛ تلاش می‌کنم تا پایان سال نمایش را در یکی از سالن‌های سطح شهر که امکان دیده شدن بیشتر کار را فراهم می‌کند روی صحنه اجرا ببرم.

این هنرمند جوان در پایان ضمن تشکر از هنرمندانی همچون کوروش نریمانی و نادر برهانی مرند گفت: علاقه دارم از علی میرزا عمادی برگزیده دوم جشنواره نمایش‌نامه‌نویسی تشکر ویژه داشته باشم به این دلیل که فردای اعلام اسامی نفرات برگزیده با با من تماس گرفت و ابراز همدردی کرد.

در پی حاشیه‌های به وجود آمده در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی نمایش‌نامه‌نویسی به دبیری علی ایزدی، حمید شاه‌آبادی معاون هنری وزارت ارشاد تعهد کرد مسائل پیش آمده را شخصا با جدیت پی‌گیری می‌کند که پیروی این گفته؛ دستور رسیدگی فوری به دبیر جشنواره صادر شد اما ایزدی در نشست مشترک خود با خبرنگاران پاسخ درستی ارائه نکرد و اهالی رسانه مجبور شدند به دلیل نبود فضای گفتمانی جلسه را ترک کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز