خبرگزاری کار ایران

اولین بازی ویشکا آسایش در صحنه تئا‌تر

کد خبر : ۸۰۳۰۹

ویشکا آسایش با پیوستن به پروژه چند هنری «بی‌انتخاب» با اجرا گردانی امیر کنجانی، برای اولین بار بازی در تئا‌تر را تجربه می‌کند.

ایلنا: ویشکا آسایش در تئاتر بی‌انتخاب که تلفیقی از نمایش، موسیقی، معماری و چیدمان است، در کنار بازیگرانی چون صابر ابر، مهران احمدی، محسن رستگار، کاظم سیاحی، هومن سیدی، آزاده صمدی و نازگل نادریان به هنرنمایی می‌پردازد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی گروه نمایش آکادمی هنر، ویشکا آسایش که سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره بیست و نهم فجر را به خاطر فیلم «ورود آقایان ممنوع» دریافت کرده است، نقش آفرینی در آثار سینمایی و تلویزیونی «امام علی»، «مختار نامه»، «نرد بام آسمان»، «برف روی کاج‌ها»، «ورود آقایان ممنوع»، «پرتقال خونی»، «کتاب قانون»، «گل یخ»، «بلوغ» و... را در کارنامه خود دارد.

این بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون که دانش آموخته طراحی صحنه و لباس از دانشگاه لندن است، در چند سال گذشته به عرصه تئا‌تر نیز وارد شده و در رشته تحصیلی خود فعالیت کرده است.

ویشکا آسایش که تا کنون طراحی صحنه و لباس نمایش‌های «پرده عاشقی»، «جنایات عشق»، «لابی»، «مترسک» و «باغ آلبالو» را برعهده داشته است، اینک با پیوستن به گروه بازیگران «بی‌انتخاب»، تصمیم گرفته برای نخستین بار روی صحنه تئا‌تر هم بازی کند.

اثر «بی‌انتخاب» (آگاهی بدون انتخاب) که تجربه‌ای متفاوت در عرصه موسیقی، پرفورمنس آرت و نمایش مفهومی است، با تعامل و ارتباط بین گروه بازیگران، تماشاگران و یک ارکس‌تر ۳۰ نفره شکل می‌گیرد که اجرای هر شب آن منحصر بفرد خواهد بود.

«بی‌انتخاب» با اجرا گردانی امیر کنجانی و تهیه کنندگی مجید رحیمی جعفری و محمد عقیلی از اواخر دهه اول تیرماه امسال در یکی از تالارهای پردیس سینمایی ملت روی صحنه می‌رود که علاقه‌مندان می‌توانند با رجوع به تارنمای آکادمی هنر (www. academyhonar. ir) اخبار بلیت فروشی این اثر چند هنری را دنبال کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز