خبرگزاری کار ایران

فردا با اجرای ویژه برای عکاسان و خبرنگاران؛

تماشاخانه سه نقطه با نمایش «پاره خط» آغاز به کار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۲۶

این اثر نمایشی است با دو قصه موازی که ساختاری رئالیستی دارد که در ابتد بی‌ارتباط با یکدیگر به نظر می‌رسد اما در ادامه پیوند میان این دو به واسطه‌ای دراماتیک برقرار می‌شود.

ایلنا: نمایش «پاره خط» به کارگردانی بدر طالعی فردا چهارشنبه(29خردادماه) ویژه عکاسان و خبرنگاران روی صحنه می‌رود و هم‌ز‌مان فعالیت‌ رسمی تماشاخانه سه‌نقطه نیز آغاز شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طالعی با اعلام این خبر در ارتباط با نمایش خود اظهار کرد: این اثر نمایشی است با دو قصه موازی که ساختاری رئالیستی دارد که در ابتد بی‌ارتباط با یکدیگر به نظر می‌رسد اما در ادامه پیوند میان این دو به واسطه‌ای دراماتیک برقرار می‌شود.

وی ادامه داد: نمایش به صورت کار کارگاهی شکل گرفته و مجتبی معاف مشاوره کارگردانی را برعهده داشته است که به واسطه آن فعالیت‌های تماشاخانه سه‌نقطه به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

بازیگران نمایش «پاره خط» عبارتند از: فربد فرهنگ، سحر ستوده و طاها محمدی و کارگردانی اثر بر عهده بدر طالعی قرار دارد.

این اثر هر روز ساعت 20:30 در محل تماشاخانه سه نقطه به آدرس: میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، بعد از خیابان فلسطین، خیابان کبکانیان، نبش کوچه مرتضی زاده پلاک 12 طبقه اول روی صحنه می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز