خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل خانه هنرمندان:

بازار تئاتر کودک و نوجوان هدفمند برگزار شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۲۹

در دنیا چند جشنواره کودک و نوجوان معتبر برگزار می‌شود که باید این فعالیت های هنری را شناسایی کرد و از مسوولان آن دعوت کرد در بازار حضور داشته باشند تا بتوان تاثیرات آن را در تئاتر کودک و نوجوان کشور دید.

ایلنا: مجید سرسنگی، مدیرعامل خانه هنرمندان، معتقد است بازار تئاتر کودک و نوجوان باید هدفمند برگزار شود تا نتیجه آن در کوتاه و بلند مدت مشخص شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، وی اظهار داشت: برگزاری بازارهای تئاتر چه در جشنواره تئاتر فجر و چه در استیژ کار درستی است ولی باید با کیفیت برگزار شود.
وی کیفیت برگزاری بازار را بسیار مهم دانست و افزود: در حوزه تئاتر کودک و نوجوان فعالیت کمی صورت گرفته است. برگزاری این بازار و سمینارها مثبت و مناسب است ولی مشروط به این که هدفمند برگزار شود تا بتوانیم نتیجه آن را در کوتاه‌ مدت و بلند مدت در این شاخه هنری مشاهده کنیم.
سرسنگی اضافه کرد: در دنیا چند جشنواره کودک و نوجوان معتبر برگزار می‌شود که باید این فعالیت های هنری را شناسایی کرد و از مسوولان آن دعوت کرد در بازار حضور داشته باشند تا بتوان تاثیرات آن را در تئاتر کودک و نوجوان کشور دید.
بازار تئاتر کودک و نوجوان با شعار «امروز، کودکی را به تئاتر ببریم» از 8 تا 12 تیر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز