خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز برگزاری بازار تئاتر کودک و نوجوان؛

نمایش‌نامه «مه‌مان جامانده» نقش‌خوانی می‌شود

کد خبر : ۸۵۱۵۴

در این برنامه که جزو دومین نشست از مجموعه نشست‌های تخصصی بازار تئا‌تر کودک و نوجوان است، پس از خوانش این اثر بهرام جلالی‌پور (استاد دانشگاه، مترجم و پژوهشگر تئا‌تر) به نقد وبررسی آن می‌پردازد.

ایلنا: نمایش‌نامه «مه‌مان جامانده» در نخستین روز بازار تئا‌تر کودک و نوجوان نمایش‌نامه خوانی می‌شود.
به گزارش ایلنا،‌ نمایش‌نامهٔ «مه‌مان جامانده» نوشتهٔ نسرین خنجری به کارگردانی سلیم باشکوه در نخستین روز بازار تئا‌تر کودک و نوجوان نمایش‌نامه خوانی می‌شود.
این نمایش‌نامه که جزء کتاب‌های جدید انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است به همراه ۱۴نمایش‌نامهٔ دیگر از مجموعه نمایش‌نامه‌های کودک ونوجوان این انتشارت ساعت ۱۵ روز یک شنبه ۹تیرماه در تالار غدیر مرکز همایش‌های کانون رونمایی می‌شود و طی آن فهیمه آقا حسنی، نسترن باقرزاده، زهرا حامی، درنا رهنمایی و غزل نعیمی اثر را نقش خوانی می‌کنند.
همچنین در این برنامه که جزو دومین نشست از مجموعه نشست‌های تخصصی بازار تئا‌تر کودک و نوجوان است، پس از خوانش این اثر بهرام جلالی‌پور (استاد دانشگاه، مترجم و پژوهشگر تئا‌تر) به نقد وبررسی آن می‌پردازد.
علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست و نمایش‌نامه خوانی می‌توانند در تاریخ یادشده به تالار غدیر مرکز همایش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان مراجعه کنند،‌ ورود در این نشست و نمایش نامه خوانی برای عموم آزاد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز